Heb sinds 4 maanden een Loewe tv met DVB-C decoder. Werkt perfect 25 digitale zenders worden gewoon via de kabel naast de analoge meegezonden. Sinds een aantal weken staan Animal Planet, NGC en Nickelodeon "op zwart". (Waarom doet UPC überhaubt zo moeilijk ipv dit juist aan te moedigen, wil er nog wel voor betalen ook al dan niet via CAM module en smartcard!).
Weet iemand de nieuwe digitale frequenties, of wie heeft ook dit probleem(pje) en wat heb je eraan gedaan.
Als UPC zo door blijft klooien is het mooi AJUU (GELUKKIG MAAR 1 MAAND OPZEGTERMIJN!!!! ) en ga ik aan de schotel!!
Kan ik je van harte aanbevelen, meer zenders betere kwaliteit, en nog beduidend goedkoper ook.
En je kan middels cardsharing in princiepe onbeperkt aantal tv's aansluiten waarbij je op elke tv elke willekeurige zender, onafhankelijk van elkaar, kan ontvangen of opnemen met slechts 1 abonnement.
Heb sinds 4 maanden een Loewe tv met DVB-C decoder. Werkt perfect 25 digitale zenders worden gewoon via de kabel naast de analoge meegezonden. Sinds een aantal weken staan Animal Planet, NGC en Nickelodeon "op zwart". (Waarom doet UPC überhaubt zo moeilijk ipv dit juist aan te moedigen, wil er nog wel voor betalen ook al dan niet via CAM module en smartcard!).
Weet iemand de nieuwe digitale frequenties, of wie heeft ook dit probleem(pje) en wat heb je eraan gedaan.
Als UPC zo door blijft klooien is het mooi AJUU (GELUKKIG MAAR 1 MAAND OPZEGTERMIJN!!!! ) en ga ik aan de schotel!!
Metalhead
Betaal je extra voor die digitale zenders van UPC? Zo nee wat klaag je dan als je alleen maar je analoge signaal hoeft te betalen?
Verder wat versta je onder moeilijk doen? Dat ze je geen technische ondersteuning geven bij het instellen van die zenders die nu op zwart staan? Is opzich niet zo moeilijk te verklaren je kan van bedrijven als UPC die digitale tv verzorgen niet verwachten dat ze van elke tv een handleiding erbij hebben om zo de instellingsproblemen met je op te lossen. Daarvoor hebben ze juist de mediabox en de PVR's daar hebben ze de technische gegevens van en kan je ook de technische ondersteuning in krijgen.
Als je DVB-T hebt en je gebruikt een cam module en je krijgt niet alle zenders krijg je ook niet technische ondersteuning om dezelfde reden.
Nou, nou niet zo gestressd reageren hoor. Werk je bij UPC ofzo??
Wat betreft het moeilijk doen slaat dat op het telkens tijdelijk wijzigen en/of opheffen van zenderfrequenties. Ik heb helemaal geen installatieproblemen met mijn TV en ALS dat al zo was zou ik dat zeker niet aan UPC vragen. Die kunnen hun eigen producten niet eens storingsvrij laten werken, laat staan die van een ander. Ik vroeg alleen om frequenties
Die mediabox/pvr rommel wil ik al helemaal niet in huis. Hoe kun je überhaupt van digitale TV spreken als het signaal eerst door die fijne decoder van jou naar analoog omgezet moet worden alvorens het werkt op de TV??
Dat is juist het mooie van een DVB-C decoder, het signaal komt digitaal binnen en wordt direct digitaal verwerkt tot beeldweergave. Zonder kwaliteitsverlies.