LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitale tv met dvr mediabox. ROTZOOI!!
-
digitale tv met dvr mediabox. ROTZOOI!!
kreeg een email van upc of ik intresse had in de upc dvr mediabox,
opnemen op harde schijf, dus nooit meer een programma missen.
had er zeker oren naar, dus bellen naar de klantenservice over het hoe en wat en de voorwaarden.
ik gaf aan wel intresse te hebben, maar er niet een jaar aan te willen zitten mocht het niet bevallen.
volgens de medewerker van upc was deze dvr box ten alle tijden op te zeggen en er gold dan ook geen contractsduur.
krijg de week er op het hele zaakje binnen, en aansluiten maar.
zat een zegel op de doos, lees ik in de bijgevoegde beschijving...die uiteraard in de verzegelde doos zit dat je na het breken van de zegel er een jaar aanzit!!! komt men uiteraard pas achter als men het boekje heeft gelezen wat bij de box ingesloten zit!!
zat me al niet lekker, maar goed toch maar aansluiten.
komt ie:
afstandsbediening leidt een eigen leven
die k*t dvr box loopt constant vast
beeld formaat is veelst te groot zodat met ondertiteling mist, instellen in die dvr box verandert niks aan het geheel
opnemen doet ie prima, aleen het geluid gaat niet mee met opnemen
teletekst doet het niet, wel met analoog signaal
de helft van het menu werkt eveneens niet
conclusie, wil dus van dit ding af....echter zit ik der dus ongewild een jaar aanvast.
is er niet een mogelijkheid om hier vanaf te komen? wegens wanprestatie of zo iets?
o ja, upc heeft ook nog een heel leuk forum over zulke dingen.
dacht log me daar even in om daar het een en ander te vragen
mag je doodleuk een duur telefoon nr bellen om je te registreren!!!!!
das nog eens SERVICE van upc!!
bah bah bah
opnemen op harde schijf, dus nooit meer een programma missen.
had er zeker oren naar, dus bellen naar de klantenservice over het hoe en wat en de voorwaarden.
ik gaf aan wel intresse te hebben, maar er niet een jaar aan te willen zitten mocht het niet bevallen.
volgens de medewerker van upc was deze dvr box ten alle tijden op te zeggen en er gold dan ook geen contractsduur.
krijg de week er op het hele zaakje binnen, en aansluiten maar.
zat een zegel op de doos, lees ik in de bijgevoegde beschijving...die uiteraard in de verzegelde doos zit dat je na het breken van de zegel er een jaar aanzit!!! komt men uiteraard pas achter als men het boekje heeft gelezen wat bij de box ingesloten zit!!
zat me al niet lekker, maar goed toch maar aansluiten.
komt ie:
afstandsbediening leidt een eigen leven
die k*t dvr box loopt constant vast
beeld formaat is veelst te groot zodat met ondertiteling mist, instellen in die dvr box verandert niks aan het geheel
opnemen doet ie prima, aleen het geluid gaat niet mee met opnemen
teletekst doet het niet, wel met analoog signaal
de helft van het menu werkt eveneens niet
conclusie, wil dus van dit ding af....echter zit ik der dus ongewild een jaar aanvast.
is er niet een mogelijkheid om hier vanaf te komen? wegens wanprestatie of zo iets?
o ja, upc heeft ook nog een heel leuk forum over zulke dingen.
dacht log me daar even in om daar het een en ander te vragen
mag je doodleuk een duur telefoon nr bellen om je te registreren!!!!!
das nog eens SERVICE van upc!!
bah bah bah
Re: digitale tv met dvr mediabox. ROTZOOI!!
Kom er dan over meepraten op de officeuse website
http://www.chelloo.com
Hier kan je gratis een profiel aanmaken en word bijzonder druk bezocht , Ook door UPC-medewerkers die (soms ) hulp kunnen bieden.
Voor de DVR zijn meerdere topic's waar je kan reageren of klagen.
Jor.
http://www.chelloo.com
Hier kan je gratis een profiel aanmaken en word bijzonder druk bezocht , Ook door UPC-medewerkers die (soms ) hulp kunnen bieden.
Voor de DVR zijn meerdere topic's waar je kan reageren of klagen.
Jor.
-
dat forum noemde ik in mijn vorige post ja..
gratis.....................ja gratis na het bellen van een duur telefoon nr om je te registreren..
daar doe ik niet aan mee...
gratis.....................ja gratis na het bellen van een duur telefoon nr om je te registreren..
daar doe ik niet aan mee...
He, dat is vreemd ! Nu kom ik daar al sinds 2003 dus toen was dat niet zo. Maar ik kan er ook nergens iets van vinden in de aanmeldprocedure. Je moet toch alleen een geldig emailadres hebben?
Of zit het nu anders.
Of zit het nu anders.
-
Wat krijg ik als geregistreerd lid ?
Toegang tot extra forums, waaronder het forum Security & Hacking
Zelf berichten plaatsen op het chello underground forum
Een eigen forum-profiel met upload mogelijkheid
[Games] Highscores worden opgeslagen
Hoe werkt de betaal procedure ?
Betalen gaat volledig anoniem via de telefoon
Klik op de registratie link
Bel het telefoonnummer, dit kost eenmalig € 1,30
Je ontvangt een pin code
Vul deze code in en klik op "Volgende"
Je wordt nu doorverwezen naar de registratie pagina waar je een login ID en wachtwoord kunt kiezen
Na dit te hebben ingevuld ben je direct in bezit van je eigen chello underground account !
gekopieerd van dat forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overigens heb de problemen eens doorgenomen op die site, dat zijn der nogal wat!
moet wel zeggen, 3 maal is scheepsrecht...hebben internet van upc gehad. deed het vaker niet dan wel
ook telefonie hebben we gehad, we waren niet te bereiken. altijd in gesprekstoon.
nu dus toch upc nog een kans gegeven met deze dvr box.
hebben ze dus nu nooi verkloot, mocht ik er in dit geval af kunnen dan gaat ook het abo van de kabel tv er achteraan en komt er een schotel aan de muur.
Toegang tot extra forums, waaronder het forum Security & Hacking
Zelf berichten plaatsen op het chello underground forum
Een eigen forum-profiel met upload mogelijkheid
[Games] Highscores worden opgeslagen
Hoe werkt de betaal procedure ?
Betalen gaat volledig anoniem via de telefoon
Klik op de registratie link
Bel het telefoonnummer, dit kost eenmalig € 1,30
Je ontvangt een pin code
Vul deze code in en klik op "Volgende"
Je wordt nu doorverwezen naar de registratie pagina waar je een login ID en wachtwoord kunt kiezen
Na dit te hebben ingevuld ben je direct in bezit van je eigen chello underground account !
gekopieerd van dat forum!!!!!!!!!!!!!!!!!!
overigens heb de problemen eens doorgenomen op die site, dat zijn der nogal wat!
moet wel zeggen, 3 maal is scheepsrecht...hebben internet van upc gehad. deed het vaker niet dan wel
ook telefonie hebben we gehad, we waren niet te bereiken. altijd in gesprekstoon.
nu dus toch upc nog een kans gegeven met deze dvr box.
hebben ze dus nu nooi verkloot, mocht ik er in dit geval af kunnen dan gaat ook het abo van de kabel tv er achteraan en komt er een schotel aan de muur.
Sorry dat ik het verkeerd had. Zeker maf om te moeten betalen voor een websiteregistratie. Ook ik heb op dit moment een probleem met de DVR, heb hem al twee weken in huis maar activeren ho maar. Begrijp je dus goed.
-
jor, dat activeren had ik dus ook...
mag je dat dure 0900-1580 nr bellen, hang je minimaal een kwartier aan de lijn.
dan activeert iemand al daar je dvr.
volgens de handleiding:
werkt in 15 minuten op ieder tv.
word geen woord over gerept dat je moet bellen om hem te activeren.
ik had alles goed aangesloten, maar geen signaal.
vandaar mijn belletje naar de upc, klopte als een bus volgens de medewerker zij moeten hem nog activeren.
als je het mij vraagt.....gaat het aleen om de kassa dat je nog eens 0900 mag bellen!
heb het zo langzamerhand wel gehad met die firma, er word je van alles toegezegd wat eenmaal na ontvangst en instalatie helemaal anders blijkt te zijn.
mag je dat dure 0900-1580 nr bellen, hang je minimaal een kwartier aan de lijn.
dan activeert iemand al daar je dvr.
volgens de handleiding:
werkt in 15 minuten op ieder tv.
word geen woord over gerept dat je moet bellen om hem te activeren.
ik had alles goed aangesloten, maar geen signaal.
vandaar mijn belletje naar de upc, klopte als een bus volgens de medewerker zij moeten hem nog activeren.
als je het mij vraagt.....gaat het aleen om de kassa dat je nog eens 0900 mag bellen!
heb het zo langzamerhand wel gehad met die firma, er word je van alles toegezegd wat eenmaal na ontvangst en instalatie helemaal anders blijkt te zijn.
Het gekke is dat activeren via de helpdesk niet schijnt te gaan omdat UPC wacht op de ,,proof of delivery van TNT,,? en dat al sinds 05 Dec jl.
Word zeker per schildpad bezorgt bij upc.
Word zeker per schildpad bezorgt bij upc.
-
ja daar had de medewerker het tegen mij ook over, de dvr werd smorgens om half 11 bij mij bezorgd, om 11.15 had ik hem aangesloten en om half 12 maar eens gebeld.
was ook nog geen bevestiging van levering, toch kon hij mijn dvr activeren.
als ik het zo hoor, soepzootje daaro.
was ook nog geen bevestiging van levering, toch kon hij mijn dvr activeren.
als ik het zo hoor, soepzootje daaro.
Problemen met 09 nummers bellen.
Kijk eens op ondestaande site en zoek op upc.
http://www.uw-adres.nl/
En je krijgt een scala aan normale adressen en telefoonnummers.
Laat je niet afschepen als ze moeilijk doen en zeg dat je telefoonnummer van een medewerker hebt gekregen.
Succes toegewenst.
Kijk eens op ondestaande site en zoek op upc.
http://www.uw-adres.nl/
En je krijgt een scala aan normale adressen en telefoonnummers.
Laat je niet afschepen als ze moeilijk doen en zeg dat je telefoonnummer van een medewerker hebt gekregen.
Succes toegewenst.
Bezint eer gij begint aan die waardelooze zooi die UPC heet.
Je bent zelf zo stom om met die lui in zee te gaan, het is algemeen bekend dat ze je bij aanmelden voorliegen en later zeggen "dat ze het niet gezegd heben"das nog eens SERVICE van upc!!
bah bah bah
Laat ik beginnen met het volgende:
ik heb op geen enkele wijze binding met UPC.Ik heb sinds 2 wkn de DVR box. De eerste keer dat ik opnam stokte de opname, daarna is het niet meer voorgekomen. Ik was niet tevreden met de kleur van het opgenomen signaal. Schrik niet, ik kreeg binnen 2 dgn n keurige monteur op de stoep die mij tekst en uitleg gaf. De soiftware van de DVR moet nog worden aangepast. Dit houdt voorlopig in, dat men nog geen favorieten kan instellen. Tevens is teletekst nog niet mogelijk Het probleem met het vergrote scherm is op te lossen door bij instellingen "plat scherm" te kiezen. Als je goed had nagevraagd bij UPC hadden ze jou net zoals bij mij verteld dat je er n jaar aan vast zit en in het eerste jaar Eur 4,95 p.mnd moet betalen. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop de UPC medewerkers de vragen beantwoorden. Aan de kwaliteit waarop dit gebeurd wordt veel aandacht besteed. Op de vraag of het mogelijk is om bestanden van de harde schijf te downloaden kreeg ik als antwoord: neen, dat kan niet; ik wil u wel vertellen dat er een USB aansluiting op zit. Toch leuk om te weten.
ik heb op geen enkele wijze binding met UPC.Ik heb sinds 2 wkn de DVR box. De eerste keer dat ik opnam stokte de opname, daarna is het niet meer voorgekomen. Ik was niet tevreden met de kleur van het opgenomen signaal. Schrik niet, ik kreeg binnen 2 dgn n keurige monteur op de stoep die mij tekst en uitleg gaf. De soiftware van de DVR moet nog worden aangepast. Dit houdt voorlopig in, dat men nog geen favorieten kan instellen. Tevens is teletekst nog niet mogelijk Het probleem met het vergrote scherm is op te lossen door bij instellingen "plat scherm" te kiezen. Als je goed had nagevraagd bij UPC hadden ze jou net zoals bij mij verteld dat je er n jaar aan vast zit en in het eerste jaar Eur 4,95 p.mnd moet betalen. Ik ben zeer tevreden over de wijze waarop de UPC medewerkers de vragen beantwoorden. Aan de kwaliteit waarop dit gebeurd wordt veel aandacht besteed. Op de vraag of het mogelijk is om bestanden van de harde schijf te downloaden kreeg ik als antwoord: neen, dat kan niet; ik wil u wel vertellen dat er een USB aansluiting op zit. Toch leuk om te weten.
-
om even op bovenstaande te reageren,
er is meermaals gevraagd aan de medewerker of het een jaarcontract betrof, NEE werd er gezegd!
instellingen van beeld op plat scherm instellen lost niks op, ook niet op een ander tv toestel.
een fout in de dvr dus.
ze hadden deze upc doos eerst beter moeten door ontwikkelen voordat ze hem op de markt brengen,
je zegt het zelf al...software wordt nog aangewerkt..favorieten werken niet..teletekst werkt niet...
beeld veelst te groot waardoor de helft niet te zien is...regelmatig vastlopers.....opnames waarbij plots het geluid weg is....
kortom je mag een jaar gaan betalen voor een produkt wat bij lange na nog niet voledig werkt.
over de leugens van de helpdesk dan nog maar niet te spreken.
mijn dvr gaat terug....... en aan een jaar contract? laat de deurwaarder maar komen.
hier komt een schotel aan de muur heb het helemaal gehad met die upc bende.
er is meermaals gevraagd aan de medewerker of het een jaarcontract betrof, NEE werd er gezegd!
instellingen van beeld op plat scherm instellen lost niks op, ook niet op een ander tv toestel.
een fout in de dvr dus.
ze hadden deze upc doos eerst beter moeten door ontwikkelen voordat ze hem op de markt brengen,
je zegt het zelf al...software wordt nog aangewerkt..favorieten werken niet..teletekst werkt niet...
beeld veelst te groot waardoor de helft niet te zien is...regelmatig vastlopers.....opnames waarbij plots het geluid weg is....
kortom je mag een jaar gaan betalen voor een produkt wat bij lange na nog niet voledig werkt.
over de leugens van de helpdesk dan nog maar niet te spreken.
mijn dvr gaat terug....... en aan een jaar contract? laat de deurwaarder maar komen.
hier komt een schotel aan de muur heb het helemaal gehad met die upc bende.
Sinds december ook in het bezit van deze mediabox plus recorder kan niets vooruit programeren tv gids van upc werk niet goed o.a programma's die er niet zijn of verkeerd staan vermeld, op tijd programeren gaat wel maar dan geeft hij niet aan welk programma je hebt opgenomen geeft alleen de zender aan waardeloos dus. Teletex werkt ook niet. Wel is het zo als ik een programma heb opgenomen de kwaliteit goed is.. Heb upc dan ook verzocht de extra kosten ongeveer 4 euro NOG NIET TE FACTUREREN tot dat de box naar behoren werkt. Tot op de dag van vadaag nog geen reactie maar ook geen extra rekening voor de komende 3 maanden ben benieuwd zouden ze wijs geworden zijn??????
Kan het me niet voorstellen, UPC kennende krijg je vandaag of morgen gewoon post van een incassoburo of zoTot op de dag van vadaag nog geen reactie maar ook geen extra rekening voor de komende 3 maanden ben benieuwd zouden ze wijs geworden zijn??????
Werkt bij mij sinds ca. 2 weken. Overigens pas nadat ik meer dan een maand heb moeten wachten op overschakeling van oude mediabox naar dvr !!! Ik moet zeggen: Absoluut perfect in alle opzichten. Beeld- en geluidskwaliteit, bedieningsgemak etc.
Ik weet het, UPC is een slecht gemanaged bedrijf, maar ze leveren uiteindelijk een goed produkt, al duurt het soms lang Heb deze ervaringen ook met chello classic ...
Ik weet het, UPC is een slecht gemanaged bedrijf, maar ze leveren uiteindelijk een goed produkt, al duurt het soms lang Heb deze ervaringen ook met chello classic ...
Mijn ouders hadden ook problemen met deze dvr. Diverse malen een monteur geweest. Puntje bij paaltje, zij konden dit apparaat inleveren en hebben hun geld terug gehad. Ook de telefoonkosten die ze hebben moeten plegen naar UPC.
Blijven volhouden.
Nu wil ik zelf over stappen naar alleen digitaal, maar ik hoef niet zo'n dvrbox. Maar ik ben bang dat ik hetzelfde probleem zal hebben als mijn ouders, omdat ik nu hun tv heb. En deze is niet in te stellen, want dat heeft de monteur al diverse keren geprobeerd.
Blijven volhouden.
Nu wil ik zelf over stappen naar alleen digitaal, maar ik hoef niet zo'n dvrbox. Maar ik ben bang dat ik hetzelfde probleem zal hebben als mijn ouders, omdat ik nu hun tv heb. En deze is niet in te stellen, want dat heeft de monteur al diverse keren geprobeerd.
molly66,
Ik hoop voor jou dat je geen problemen krijgt met de digitale tv van UPC
Ik hoop voor jou dat je geen problemen krijgt met de digitale tv van UPC