LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] digitale tv

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
manie

digitale tv

Ongelezen bericht door manie »

geachte dames heren,

Ik ben in het bezit van digitale tv van kpn.Op dit moment ben ik zoekende naar een lcd tv in alle winkels krijg ik tehoren dat met digitale tv het beeld zoveel mooier is maar dan komt er een probleem kijken.Ik kijk graag naar teletekst op een nomale kabel aansluitiing als je een pagina hebt met subpagina,s dan laait de tv deze pagina,s in somige tv zelfs 1000 pagina,s maar bij het gebruik van digitale tv heb je er niets meer aan omdat de teletekst loopt via je decoder en maar 1 pagania kan laden ik vind dit een groot probleem voor mensen die veel teletekst kijken en vooral pagina,s metsubpagina,s bijv.aankomsttijden schiphol ongeveer 20 pagina,s duurt nu zeker 10 minuten om ze tezien.
Gaarne een reactie.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: digitale tv

Ongelezen bericht door bot321 »

Sinds ik het internet opkan heb ik teletex
nog maar weinig aan.Op de pc gaat het sneller
en er staat meer op.
Zo te zien heeft U ook een pc dus weg met teletex.

mukkiefuk
Berichten: 236
Lid geworden op: 24 okt 2005 15:11

Re: digitale tv

Ongelezen bericht door mukkiefuk »

die van mij kan wel 2 pagania's en een begonia in 1 keer laten zien ;)

Sailor
Berichten: 2
Lid geworden op: 14 dec 2005 14:19

Re: digitale tv

Ongelezen bericht door Sailor »

Hoe ontvang jij teletekst? doe jij het met de afstandsbediening van je digitale ontvanger of van je TV. Zelf heb ik Digitenne, eigenlijk het zelfde als KPN. Als ik met mijn afstandbediening van mijn TV teletekst opzet slaat deze wel de pagina's op. Proberen maar dus

Gesloten