LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale tv van de upc
Re: Digitale tv van de upc
T Is wel leuk.
Dat een beowulff eenmalig zich aanmeld om het voor z`n werkgever op te nemen.
[begrijpt totaal niet waar het over gaat]
Tim
Dat een beowulff eenmalig zich aanmeld om het voor z`n werkgever op te nemen.
[begrijpt totaal niet waar het over gaat]
Tim
Re: Digitale tv van de upc
Ik probeer een bijdrage te doen op dit forum, ik baseer mijn uitspraken dus ook alleen op feiten.
Was zelf dus niet van plan om hier iemand af te zeuren, alleen maar informatie te verstrekken.
Veel mensen vinden dat UPC een slechte klantenservice heeft, en eerlijk gezegd vind ik soms ook dat bepaalde mensen het bont maken en het niet verdienen om op klantenservice te werken!
Maar dit even terzijde Hoop dat het duidelijk is wat mijn bijdrage aan dit topic wilde toevoegen.
Was zelf dus niet van plan om hier iemand af te zeuren, alleen maar informatie te verstrekken.
Veel mensen vinden dat UPC een slechte klantenservice heeft, en eerlijk gezegd vind ik soms ook dat bepaalde mensen het bont maken en het niet verdienen om op klantenservice te werken!
Maar dit even terzijde Hoop dat het duidelijk is wat mijn bijdrage aan dit topic wilde toevoegen.
Re: Digitale tv van de upc
Hier lopen werknemers van UPC rond die volgens mij in opdracht van de abas hier positieve dingen moeten posten. Har is er ook zo een die geen enkele kritiek op UPC kan verdragen haha...triest is dat!
UPC deugt niet, al jaren niet! Klantenservice is waardeloos (het woord "klant" betekent bij UPC alleen "geld") en ze beloven vanalles wat NOOIT of zelden wordt nagekomen!
UPC deugt niet, al jaren niet! Klantenservice is waardeloos (het woord "klant" betekent bij UPC alleen "geld") en ze beloven vanalles wat NOOIT of zelden wordt nagekomen!
Re: Digitale tv van de upc
Pas op met digitale tv nu lijkt het goedkoop, maar ze halen steeds meer mensen over om digitale tv te nemen.
Met het resultaat dat iedereen straks verplicht is hun prijzen te handteren.
Met een reden digitale tv is nog ongecontroleerd, en de maatschapij die het leverd kan zijn eigen prijzen handteren, zonder tussen komst van een derde partij.
Analoog is nu onder streng toezicht en worden nog strenge regels toegepast, je hebt namelijk nog een verplicht zender pakket, en een verplichte minimum bedrag, dat heb je niet via digitale tv.
Dus nu nog voordelig maar later als iedereen zo'n kasje heeft dan is het hek van de dam.
Met het resultaat dat iedereen straks verplicht is hun prijzen te handteren.
Met een reden digitale tv is nog ongecontroleerd, en de maatschapij die het leverd kan zijn eigen prijzen handteren, zonder tussen komst van een derde partij.
Analoog is nu onder streng toezicht en worden nog strenge regels toegepast, je hebt namelijk nog een verplicht zender pakket, en een verplichte minimum bedrag, dat heb je niet via digitale tv.
Dus nu nog voordelig maar later als iedereen zo'n kasje heeft dan is het hek van de dam.
Re: Digitale tv van de upc
Vanaf vorige week geen digitale tv ontvangst .. in het weekend ontdekt .. dus bellen we naar UPC ... kunnen nu weinig doen ... de software updaten en dan moet tie het weer doen ... doet tie het na een uurtje niet ... terug bellen en dan moet UPC meer actie ondernemen maar kan pas na het weekend.
Dus na uurtje terug gebeld ... deed het niet.
Na het weekend gebeld ... ons hele verhaal verteld ... goh zegt mevrouw, ik verbind u door want ik zou het niet weten ... collega van haar ... ik denk dat u een mediabox moet hebben maar mn collega weet er meer van ... volgende collega ... zegt U het maar ... neeeeeeeeeeeeeeeeee he .. moet ik nu voor de 3de keer mn verhaal vertellen ... nou zegt tie ... wat ene onzin verhaal over die mediabox, nooit van gehoord maar heeft U even vragen ik hier even verder zodat als er meer mens bellen dat ik het weet ... MOET IK WACHTEN OMDAT ZE HET DAAR NIET WETEN ... ondertussen na 10 minuten ... heeft u nog even ... na 10 minuten ... ik ben al verder maar graag nog even een moment ... ondertussen zit ik nu 44 minuten aan de foon ... zegt die meneer ik weet het niet, ga het onderzoeken en ik bel u morgen of zo wel terug ... ik zeg, neeeeeeeeeeeee U belt me zodra U weet wat er aan de hand is ... meneer wordt boos en zegt ... U houdt mij van het werk af en ik ga niet langer luisteren naar dat al die problemen !!
Wie doet er nu wat fout .............
Heb tegen deze meneer gezegd .... tis goed ... U doet maar wat ik ben het ook zat en zie wel .... dus telefoonverkeer gaat plat en daar zit ik dan ... thuis en niet veel wijzer maar wel frustraties aan de lopen de band.
De vrouw hier thuis gaat naar de UPC winkel in Arnhem en begint alles opnieuw ... de man daar aan de balie belt 3/4 uur om zich heen en 3 a 4 collega's verder ... er moet ene mediabox komen bij u en dat gaan we regelen .. gebeurt binnen 14 dagen ... tjaaaaaa dat is de service he ... via de PTT en mag je zelf doen ...
Kunnen we zelf naar PTT om dat kassie op te halen en zelf te installeren terwijl we de vorige box hier hebben laten plaatsen door een monteur van UPC !!
Hadden ze niet even een berichtje of briefje de deur uit kunnen doen dat ze de boel aan het veranderen zijn !?
Raar he ... we hebben er nog geen vertrouwen in hoor ... en voor het ongemak ... we krijgen 10,00 euro als vergoeding ... 10 keer bellen waarvan 1 keer 3/4 uur, geen digitale tv ... misschien 14 dagen lang ... kosten richting stad Arnhem ... parkeergeld ... en dan zullen we het maar niet over onze tijd en ergernissen hebben ...
UPC ... bedankt ... jullie hebben het weer eens goed gedaan ... KLASSE !!
Dus na uurtje terug gebeld ... deed het niet.
Na het weekend gebeld ... ons hele verhaal verteld ... goh zegt mevrouw, ik verbind u door want ik zou het niet weten ... collega van haar ... ik denk dat u een mediabox moet hebben maar mn collega weet er meer van ... volgende collega ... zegt U het maar ... neeeeeeeeeeeeeeeeee he .. moet ik nu voor de 3de keer mn verhaal vertellen ... nou zegt tie ... wat ene onzin verhaal over die mediabox, nooit van gehoord maar heeft U even vragen ik hier even verder zodat als er meer mens bellen dat ik het weet ... MOET IK WACHTEN OMDAT ZE HET DAAR NIET WETEN ... ondertussen na 10 minuten ... heeft u nog even ... na 10 minuten ... ik ben al verder maar graag nog even een moment ... ondertussen zit ik nu 44 minuten aan de foon ... zegt die meneer ik weet het niet, ga het onderzoeken en ik bel u morgen of zo wel terug ... ik zeg, neeeeeeeeeeeee U belt me zodra U weet wat er aan de hand is ... meneer wordt boos en zegt ... U houdt mij van het werk af en ik ga niet langer luisteren naar dat al die problemen !!
Wie doet er nu wat fout .............
Heb tegen deze meneer gezegd .... tis goed ... U doet maar wat ik ben het ook zat en zie wel .... dus telefoonverkeer gaat plat en daar zit ik dan ... thuis en niet veel wijzer maar wel frustraties aan de lopen de band.
De vrouw hier thuis gaat naar de UPC winkel in Arnhem en begint alles opnieuw ... de man daar aan de balie belt 3/4 uur om zich heen en 3 a 4 collega's verder ... er moet ene mediabox komen bij u en dat gaan we regelen .. gebeurt binnen 14 dagen ... tjaaaaaa dat is de service he ... via de PTT en mag je zelf doen ...
Kunnen we zelf naar PTT om dat kassie op te halen en zelf te installeren terwijl we de vorige box hier hebben laten plaatsen door een monteur van UPC !!
Hadden ze niet even een berichtje of briefje de deur uit kunnen doen dat ze de boel aan het veranderen zijn !?
Raar he ... we hebben er nog geen vertrouwen in hoor ... en voor het ongemak ... we krijgen 10,00 euro als vergoeding ... 10 keer bellen waarvan 1 keer 3/4 uur, geen digitale tv ... misschien 14 dagen lang ... kosten richting stad Arnhem ... parkeergeld ... en dan zullen we het maar niet over onze tijd en ergernissen hebben ...
UPC ... bedankt ... jullie hebben het weer eens goed gedaan ... KLASSE !!
Re: Digitale tv van de upc
Nee laten we dat maar niet doenRaar he ... we hebben er nog geen vertrouwen in hoor ... en voor het ongemak ... we krijgen 10,00 euro als vergoeding ... 10 keer bellen waarvan 1 keer 3/4 uur, geen digitale tv ... misschien 14 dagen lang ... kosten richting stad Arnhem ... parkeergeld ... en dan zullen we het maar niet over onze tijd en ergernissen hebben ...
Re: Digitale tv van de upc
Inxsl,
Ben geen medewerker UPC,en waarschijnlijk weet jij niet waar het over gaat.
Heb jij al digitale tv van UPC??
Zo nee,dan moet je ook niet reageren.
Heb al jaren dtv van hun en ben ook erg goed op de hoogte van hun actie momenteel.
Dus hou die *** verhalen maar voor je over UPC medewerker.
Je kent me niet,dus oordeel dan ook niet over me.
Ohja,voor de duidelijkheid,als je eens inlogt op Chelloo.com,kun je zien dat ik toch al wat langer meeloop in dit wereltje,en dat ik met andere onderwerpen op deze site ook gewoon meepraat(zoals meubelen en keukens)wist niet dat UPC deze ook verkocht.
Ben geen medewerker UPC,en waarschijnlijk weet jij niet waar het over gaat.
Heb jij al digitale tv van UPC??
Zo nee,dan moet je ook niet reageren.
Heb al jaren dtv van hun en ben ook erg goed op de hoogte van hun actie momenteel.
Dus hou die *** verhalen maar voor je over UPC medewerker.
Je kent me niet,dus oordeel dan ook niet over me.
Ohja,voor de duidelijkheid,als je eens inlogt op Chelloo.com,kun je zien dat ik toch al wat langer meeloop in dit wereltje,en dat ik met andere onderwerpen op deze site ook gewoon meepraat(zoals meubelen en keukens)wist niet dat UPC deze ook verkocht.
Re: Digitale tv van de upc
Nog steeds niks ontvangen .Duurt dat altijd zolang?
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 08 nov 2005 10:46
Re: Digitale tv van de upc
De oude site van UPC was zeer verwarrend en er zullen ook wel veel klachten/problemen door ontstaan zijn.
UPC had de site al aangepast en recentelijk opnieuw.
Nu staat er wel duidelijk dat je het kabelabbonement er bij blijft betalen, maar dat was lange tijd zeker niet het geval.
Als je de diverse aanbieders met elkaar wilt vergelijken, ga je op de diverse sites kijken om een indruk te krijgen.
Deze informatie moet dan duidelijken betrouwbaar zijn, dit was echt niet het geval en ik denk niet dat ze er van uit moeten gaan dat je van alle bedrijven wel even de algemene voorwaarden gaat lezen.
UPC had de site al aangepast en recentelijk opnieuw.
Nu staat er wel duidelijk dat je het kabelabbonement er bij blijft betalen, maar dat was lange tijd zeker niet het geval.
Als je de diverse aanbieders met elkaar wilt vergelijken, ga je op de diverse sites kijken om een indruk te krijgen.
Deze informatie moet dan duidelijken betrouwbaar zijn, dit was echt niet het geval en ik denk niet dat ze er van uit moeten gaan dat je van alle bedrijven wel even de algemene voorwaarden gaat lezen.
Re: Digitale tv van de upc
Hallo,
ik heb sinds kort de nieuwe media box van UPC, niets ala elende.
Op maandag middag, 14 November 2006, viel het beeld weg van de media box en er kwam eemn scherm voor in de plaats met allemaal uitroeptekens, ik dus gebeld, a € o,10 per minuut,het was druk dus ik hen ruim 30 min gewacht voor dta ik aan de beurt was.Er werd gezegt bij UpC dat het een storing betrof in een server en dat het de volgende morgen, op gelost zou zijn. Dus niet, ik weer bellen, naar UPC en ze zuoden het uit zoeken wat er aan de hand was, en zeiden dat id dan in de avond weer beeld had. Ik kwam later in de avond thuis, maar geen beeld, dus weer gebeld om 21:15 uur naar UPC, dat was op een dinsdag 15Nov. en ze noteerden mij telefoonnummer en ze zouden mij daar over terug bellen, nu is het al weer woensdagmiddag 16 Nov, ze hebben nog niet terug gebeld, en ik heb nog steeds geen beels van die digitale media box
ik heb sinds kort de nieuwe media box van UPC, niets ala elende.
Op maandag middag, 14 November 2006, viel het beeld weg van de media box en er kwam eemn scherm voor in de plaats met allemaal uitroeptekens, ik dus gebeld, a € o,10 per minuut,het was druk dus ik hen ruim 30 min gewacht voor dta ik aan de beurt was.Er werd gezegt bij UpC dat het een storing betrof in een server en dat het de volgende morgen, op gelost zou zijn. Dus niet, ik weer bellen, naar UPC en ze zuoden het uit zoeken wat er aan de hand was, en zeiden dat id dan in de avond weer beeld had. Ik kwam later in de avond thuis, maar geen beeld, dus weer gebeld om 21:15 uur naar UPC, dat was op een dinsdag 15Nov. en ze noteerden mij telefoonnummer en ze zouden mij daar over terug bellen, nu is het al weer woensdagmiddag 16 Nov, ze hebben nog niet terug gebeld, en ik heb nog steeds geen beels van die digitale media box
Re: Digitale tv van de upc
Tim
ben je nu echt zo dom of snap je echt niet dat digitale tv van upc ter VERVANGING komt van het huidige analoge gebeuren
Zelfs mijn zoon van 8 snapt dat nog.
ben je nu echt zo dom of snap je echt niet dat digitale tv van upc ter VERVANGING komt van het huidige analoge gebeuren
Zelfs mijn zoon van 8 snapt dat nog.
Re: Digitale tv van de upc
Ik ben zo dom dat wil je niet weten....
De upc heeft pas sinds heel kort dat bekend gemaakt, en voor die tijd ,moest een ieder extra betalen.
Vaste kabelaansluitingen worden medio 2006 vervangen .voor digi.
En het maandbedrag blijft hetzelfde.
Laat mij maar dom zijn MAAR DIT WAS NIET ZO!!!!!
Tim
De upc heeft pas sinds heel kort dat bekend gemaakt, en voor die tijd ,moest een ieder extra betalen.
Vaste kabelaansluitingen worden medio 2006 vervangen .voor digi.
En het maandbedrag blijft hetzelfde.
Laat mij maar dom zijn MAAR DIT WAS NIET ZO!!!!!
Tim