Ik heb gister (eindelijk) eens de tijd genomen mijn abonnementen door te nemen, en kom er achter dat ik al een hele tijd eredivisie live in mijn pakket heb terwijl ik dit nooit aangevraagd heb.
Dit is al sinds 2009 zo
Omdat ik echt helemaal niks met voetbal heb (en da's nog zacht uitgedrukt) weet ik 100% zeker dat ik hier nooit voor gekozen heb.
Ik heb wel het digitaal totaal pakket en internet bij Ziggo.
Wat kan ik het beste doen en waar heb ik eventueel nog recht op.
Denk niet dat je ergens recht op hebt als dat al sinds 2009 zo is.
Zo spoedig mogelijk opzeggen bij Ziggo dat kan je telefonisch doen en vragen om een schriftelijke bevestiging.
Bij aanschaf v.e. smartcard pakket, krijg je vaak bepaalde zenders tijdelijk gratis. Als je deze dan niet op zegt, loopt het abo door.
Opzeggen en voortaan niet 2 jaar wachten met alles goed nakijken.
Nou, zo zit het dus niet helemaal............
Bij aanschaf van je smartcard-pakket ontvang je gedurende een bepaalde periode (1 maand?) alle verkrijgbare zenders. Neem je in deze periode geen abonnement op (een aantal van) deze zenders dan vervallen deze zenders automatisch.
Je hoeft dus niets op te zeggen. Men zit dus niet vast aan de extra zenders als men niets opzegt (of niet reageert) en na deze periode behoudt je het "standaard" pakket, dat "gratis" is... (Oftewel, je betaald gewoon je Alles-In-Een of je losse kabelabonnement)
Bij mij anders wel, toen ik paar jaar terug smartcard pakket kocht.
Dan is het inmiddels gewijzigd, want tegenwoordig gaat het zoals ik beschreef. Zoals het bij jou gegaan is heeft ongetwijfeld veel problemen opgeleverd en "wie zwijgt stemt toe" is ook niet toegestaan. Het zal daarom wel gewijzigd zijn.