aanvragen ging prima.
nu heb ik al 3 keer telefonisch en 2 x in de winkel het product proberen op te zeggen ) jaar allang voorbij'
maar ze kunnen mij telefonisch niet vinden en in de winkel niet helpen.
8,50 is niet veel, maar wel mijn geld. en ik gun hun dat geld niet, zeker omdat bij elke wolk digitenne stopt met werken. heb al de kabel genomen.
dus kpn, niet doen!
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitenne
Re: digitenne
Hier nog een,het bevalt primatiptoo schreef:toevallig ben ik tevreden over digitenne en jawel heb het ook van kpn
Iedere wolk is wat overdreven maar probeer eens een "buiten" antenne of de verlengkabel gebruiken en de antenne die er bij geleverd is verplaatsen naar een plek waar je beter bereik heb.wakker schreef:aanvragen ging prima.
nu heb ik al 3 keer telefonisch en 2 x in de winkel het product proberen op te zeggen ) jaar allang voorbij'
maar ze kunnen mij telefonisch niet vinden en in de winkel niet helpen.
8,50 is niet veel, maar wel mijn geld. en ik gun hun dat geld niet, zeker omdat bij elke wolk digitenne stopt met werken. heb al de kabel genomen.
dus kpn, niet doen!
Krijg je geen facturen toegestuurd dan?
Daar staat je klantnummer op, kun je die gebruiken bij je opzegging.
Of stuur een mail via hun site dat je klant wil worden, en zodra iemand je belt regel dan je opzegging.
Daar staat je klantnummer op, kun je die gebruiken bij je opzegging.
Of stuur een mail via hun site dat je klant wil worden, en zodra iemand je belt regel dan je opzegging.
ja lady, dat is een goede.
zeggen dat ik er internet en telefonie bij wil en dan op hun kosten dvb met afdeling opzeggingen. ga het vanavond proberen.
dank je wel
zeggen dat ik er internet en telefonie bij wil en dan op hun kosten dvb met afdeling opzeggingen. ga het vanavond proberen.
dank je wel
als ik jou was wakker ....zou ik dat niet doen ze nemen namelijk elk gesprek op met als resultaat dat je dan iets besteld hebt. niet slim.wakker schreef:
l
digitenne kan je alleen telefonisch opzeggen.0900-0576
Na 1 jaar ,kun je maandelijks opzeggen.
Telefonisch opzeggen en een retournr vragen.(Dat is het nr dat je op je retourzending moet plakken/schrijven.
En het adres vragen waar je,je digitenne naartoe moet sturen
Na 1 jaar ,kun je maandelijks opzeggen.
Telefonisch opzeggen en een retournr vragen.(Dat is het nr dat je op je retourzending moet plakken/schrijven.
En het adres vragen waar je,je digitenne naartoe moet sturen