LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Digitenne van Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sendygros

Digitenne van Tele2

Ongelezen bericht door sendygros »

Ik heb sinds twee dagen digitenne van tele2.
Aangezien het beeldkwaliteit slecht is en hapert wilde ik er toch vanaf zien. Dat stond ook in de bevestigingsbrief die ik op 29 nov. gekregen had.
Ik heb tele2 vandaag gebeld en ze zeiden dat ik er helaas niet meer vanaf kan zien omdat ik dat binnen 7dagen had moeten doen.
Alleen als ik een goede rede zou hebben,had het wel gekunt :?
Ik vind dat wel een goede rede als het beeldkwaliteit super slecht is en het digitennekastje alleen maar hapert.
Kan tele2 dat zomaar doen? Binnen 7dagen reageren anders zit je er een jaar aan vast.. Terwijl ik het kastje maar twee dagen in huis hebt.
Ik hoop op een reactie!

16again

Re: Digitenne van Tele2

Ongelezen bericht door 16again »

ze zeiden dat ik er helaas niet meer vanaf kan zien omdat ik dat binnen 7dagen had moeten doen
Gewoon je poot stijf houden, en duidelijk maken dat die 7 dagen pas na ontvangst van decoder ingaan. Eerder kan je het product simpelweg niet testen.
Naar mijn verwachting geld wet koop op afstand (ik ga er van uit dat je via internet/post/telefoon besteld hebt). Volgens die wet gaat bedenktermijn pas in bij ontvangst goederen

Gesloten