Hallo!
Door berichten in de media heb ik begrepen dat het tv signaal uit de lucht gaat, nou wonen we behoorlijk afgelegen dus we hebben geen kabel en geen schotel, we redden ons prima met nederland 1,2 & 3 (scheelt een hoop reclame ) nu heb ik een beetje mijn zinnen gezet op digitenne van KPN alleen kan ik nergens vinden in welk tijdsbestek het te ontvangen is... het blijft een beetje vaag op de website van in de loop van 2006 maar kan ook nog later worden... kijk dat zijn nog eens antwoorden waar we wat aan hebben! Een schotel is voor mij geen optie want die werkt niet door alle hoge bomen om ons huis en bomen kappen om zo nodig te kunnen tv te kijken is ook niet echt de bedoeling. een alternatief zou nog kunnen zijn om tv te nemen via adsl maar als je daar over gaat doorvragen bij bijvoorbeeld planet internet/kpn dan worden de rookgordijnen alleen maar dikker en dikker... kjik ik vind het nog niet eens zo erg dat ze het antwoord niet weten om wat voor reden dan ook maar wees er dan eerlijk over, zoiets heet communicatie geloof ik, maar ik kan het natuurlijk mis hebben... dus wie o wie kan mij vertellen wanneer digitenne in noord nederland in de lucht gaat??? bij voorbaat dank, erick
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] digitenne, wanneer in noord nederland?
Re: digitenne, wanneer in noord nederland?
Beste ericp, ter geruststelling de netten 1-2-3 blijven gewoon in de lucht, dit komt omdat er voor veel mensen zoals die ver afgelegen wonen en voor de binnenschippers er geen alternatief is op korte termijn. Komt kpn digitenne naar het noorden, dan heb ik een advies, nemen, het is echt geweldig.
Grootste probleem met digitale televisie van KPN/Digitenne is dat ze weigeren mede te delen wanneer je waar signaal kunt ontvangen.
Ik heb het op m'n boot en zo gauw ik het westen heb verlaten: weg signaal. Leuk vooruitzicht voor WK voetbal.
Ze maken nu zelfs reclame voor TV in de auto, ha ha ha
moet die auto wel in west-nederland rijden.
Ik heb het op m'n boot en zo gauw ik het westen heb verlaten: weg signaal. Leuk vooruitzicht voor WK voetbal.
Ze maken nu zelfs reclame voor TV in de auto, ha ha ha
moet die auto wel in west-nederland rijden.
Geniet nog maar zolang mogenlijk van je analoge ontvangst...
de beeldkwaliteit van digitenne/KPN TV is totaal inferieur aan goede analoge ontvangst...
De bitrate/resolutie is gewoon volstrekt onvoldoende om kwaliteit te krijgen wat gelijkwaardig is aan goed analoog!
de beeldkwaliteit van digitenne/KPN TV is totaal inferieur aan goede analoge ontvangst...
De bitrate/resolutie is gewoon volstrekt onvoldoende om kwaliteit te krijgen wat gelijkwaardig is aan goed analoog!
je hoeft voor het plaatsen van een schotel geen bomen te kappen, vraag maar eens bij een dealer, die weet precies hoeveel 'zicht' je schotel nodig heeft.