LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] doodziek van upc

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
erik45

doodziek van upc

Ongelezen bericht door erik45 »

Ik word echt doodziek van upc als je hier een klacht deponeer dan weten ze niet hoe snel ze een reactie hier plaatsen.
Ik heb een mail gewoon zondag naar upc gestuurd met het adres wat in vele reactie`s van upc staat. Geen antwoord daarop dinsdag nogmaals een mail gestuurd nog steeds geen antwoord terwijl als je hierop klach dan binnen een uur een reactie . Dus dames en heren zou graag antwoord van u krijgen op me mail

agro

Re: doodziek van upc

Ongelezen bericht door agro »

Dus dames en heren zou graag antwoord van u krijgen op me mail
De firma list en bedrog kennende zal je lang kunnen wachten, en mocht je al antwoord krijgen is het nog de vraag of de reactie inhoudelijk is op de kwestie welke je aan de orde stelt.

erik45

Ik kreeg in het verleden bij een vraag via het forum een reactie van upc met de vraag om mijn vraag naar het e-mail adres te sturen met klantnummer enz. Dat doe ik dan en vaak binnen het uur antwoord via de mail danwel via de telefoon

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste Erik, je e-mail is ontvangen maar de kwestie is nog in behandeling. Je ontvangt per mail een reactie zodra we hierover meer informatie kunnen geven.

erik45

Ik had wel een mailtje terug verwacht dat jullie hier bezig mee zijn

Gesloten