LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Een nieuw kpn drama? digitale tv kpn

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
kpndrama

Een nieuw kpn drama? digitale tv kpn

Ongelezen bericht door kpndrama »

Jaja dit is weer een nieuw kpn drama.

Dit keer gaat het om een familielid. Die heeft 2 weken geleden zijn digitale televisie opgezegd. Gebelt met het bekende betaalnummer en vervolgens een retournummer gekregen. Er zou verder een opzeg brief komen.

Je voelt hem al aankomen. Geen opzegbrief!!! Dus gebelt ( vanuit primafoon, dat is gratis ). Die mevrouw : welke opzegging?
Wij er op hameren dat de opzegging wel per 2 weken geleden moet gelden. Anders moeten we nog 2 extra weken betalen voor niets. Want kijken gaat niet meer. Het bijbehorende kastje is defect.

Ik heb geen nieuw retour nummer ontvangen. Ik kan het oude gebruiken en volgens die vrouw moet na afloop van het abbonnement de 2 weken gecrediteerd worden. ( als je dat met je eigen telefoon doet ben je vele euro's kwijt dus pakken ze je alsnog financieel )

Ik heb deze dossier aangemaakt als bewijs, om de lezers te laten zien hoe met dit probleem omgegaan wordt door kpn en hoe het uiteindelijk af gaat lopen.

Als er nog meer slachtoffers zijn dan kunnen die zich ook melden. Bij eerdere problemen bleek dat ook vruchten af te werpen.

KPN laat het geen drama worden.

16again

Re: Een nieuw kpn drama? digitale tv kpn

Ongelezen bericht door 16again »

drama.......2 extra weken betalen voor niets
Netjes dat je er niet voor weer een jaar aan vast zit, minder netjes dat opzegging niet vlekkeloos verloopt.
Om dit nu gelijk een drama te noemen is wel erg kleinzerig :het maandtarief is 7 euro, reken maar uit wat 2 weken zouden kosten....

kpndrama

@ 16 again Doe dit bij alle abbonnees en reken uit je winst ...

Bovendien is het door mijn handelen dat de schade beperkt blijft tot 2 weken en ook dat moet zich nog maar bewijzen.

Ik heb eerdere drama's beleefd met kpn.

Big-V

Ongelezen bericht door Big-V »

Ik heb geen nieuw retour nummer ontvangen. Ik kan het oude gebruiken en volgens die vrouw moet na afloop van het abbonnement de 2 weken gecrediteerd worden.
Dan is het toch allemaal opgelost? Een drama is inderdaad wel wat overdreven uitgedrukt.

Doe dit bij alle abbonnees en reken uit je winst ...
Een bedrijf als KPN doet iets dergelijks echt niet moedwillig. De negatieve publiciteit kost hen veel meer dan die 14 euro abonnementsgeld die ze eenmalig kunnen innen.
Dit neemt overigens niet weg dat het natuurlijk wel vervelend is.

kpndrama

Jullie zijn voorbarig in jullie conclussies.

Het abbonnement loopt nog en de nieuwe belofte om het abbonnement af te sluiten is dus nog maar een belofte. Net als de eerste keer.
Er is dus nog niets opgelost.

En ja na al mijn ervaring "zie mijn andere topics " heb ik wel de indruk dat dit met opzet is.

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=

Big-V

Jullie zijn voorbarig in jullie conclussies.
Ik vind de conclusie dat dit weer een drama wordt ook een beetje voorbarig..
Desondanks hoop ik dat KPN deze keer zijn huiswerk beter doet en dat je probleem inderdaad is opgelost.

kpndrama

@ Big -v

ALs je leest wat wij al allemaal hebben meegemaakt met kpn , dan begrijp je dat dat niet voorbarig is.

Even de feiten, het is nu 3 weken geleden. Nog niets gehoord. Al 2 keer gebeld om op te zeggen. 1 keer in de primafoon winkel notabene !!!

Ik ga nu een brief schrijven en alvast de kaart op sturen. Een mens moet wat. Wat kan je beginnen tegen een bedrijf wat haar klanten stelselmatig benadeeld?

Jonjo

Ongelezen bericht door Jonjo »

Als je leest wat we allemaal al meegemaakt hebben met KPN? Ligt dit aan KPN of aan U? Heeft U daarover weleens nagadacht?

Big-V

Als u er genoeg van hebt, kunt u bij Primafoon een interne klacht in laten dienen. Deze wordt in elk geval wel opgepikt. Het probleem moet dan echter wel al langere tijd spelen.

kpndrama

@ Janjo http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... highlight=

Zou het aan mij liggen... en er zijn nog meer en ergere voorvallen.

Zou het aan al die mensen met klachten hier liggen? En niet aan kpn? Zijn al die mensen gek? Of ben jij gek janjo. Ik denk het laatste

Of werk jij soms voor kpn ? Ownee ik zie het al. Jij bent de forum trol. DIe zitten op elk forum. Dus ook hier.
Laatst gewijzigd door kpndrama op 31 jan 2008 12:09, 1 keer totaal gewijzigd.

kpndrama

Big V

Ik ga dat zeker doen.

Ik ga mijn recht zoals gewoonlijk halen.

Vandaag vaan iig 2 brieven de deur uit

1 naar

Digitale tv van kpn
antwoordnummer 10174
2700 vb zoetermeer

en 1 naar

Digitale tv van kpn
antwoordnummer 24505
2490 VB Leidschendam

Ron58

Ongelezen bericht door Ron58 »

@ 16 again Doe dit bij alle abbonnees en reken uit je winst ...
Precies, het lijkt wel of KPN dit bewust doet.
Ik beëindigde mijn abonnement op vaste telefonie en kreeg op de eindafrekening 3,60 aan "vroegtijdige beëindiging huur" of zoiets berekend, ik heb al 20 jaar geen huurtoestel van KPN.
Omdat ik ook nog een andere vraag had heb ik ze, tegen beter weten in, toch maar gebeld, met de andere vraag konden ze me, zoals verwacht, niet helpen, maar met de kosten vanwege "huur" wel.
Ze kunnen je daar alleen mee helpen als je aan de lijn blijft, toen de kosten van het telefoontje al gelijk waren aan de 3,60 die ik terug zou krijgen kwam de "dame" terug aan de telefoon met het verzoek of ik nog een momentje had, op mijn reactie dat ik dan meer dan 3,60 kwijt zou zijn om 3,60 terug te krijgen reageerde ze allen maar met "ja, maar u wilde het toch zélf dat het gecrediteerd zou worden?? Dan moet u toch écht even wachten"
Ik heb haar gezegd het maar te bekijken met haar ballentent (ik was écht pissig) en heb het gesprek beëindigd.

Mijn opzegging kost me dus 3,60 onterechte huur en bijna 4 euro telefoonkosten, samen zo'n 7,50 euro voor nop, ik heb al gelezen dat dit meer mensen is overkomen.

Samen met de andere problemen die ik met ze gehad heb ben ik dolblij dat ik helemaal niets meer met ze te maken heb.
KPN, Koninklijke Prutsers Nederland, en behalve prutsers nu ook nog dieven.

Joop Peeters

Ongelezen bericht door Joop Peeters »

KPN digitenne deugt voor geen meter. Ze houden mij al vanaf augustus 2007 aan het lijntje. Ik heb minimaal € 269,85 tegoed van hun betreffende 3 teruggestuurde tuners. Ik kan fluiten naar mijn geld. Iedere keer bellen en mailen helpt niet. Je wordt uiteindelijk een keer teruggebeld met de belofte dat ze het geld binnen drie weken overmaken. Helaas, pindakaas, geen geld na drie weken. Zo duurt dit nu al 6 maanden. Belachelijk. Ze zijn zelfs zo leuk om hun excuses aan te bieden samen met een bloemetje. Maar het geld????

Gesloten