LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Eredivisie live

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
ACPSMJ

Eredivisie live

Ongelezen bericht door ACPSMJ »

Tijdens de live uitzendingen van Eredivisie Live worden voortdurend tussenstanden en eindstanden doorgegeven van gelijktijdig gespeelde wedstrijden. Regelmatig wil ik een gelijktijdig gespeelde wedstrijd opnemen en in een later stadium bekijken.
Als de uitslag dan al bekend is, is de lol er natuurlijk wel vanaf.
De klantenservice van Eredivisie live doet het af met :
Helaas moeten wij u meedelen dat na overleg is besloten dat de tussenstanden genoemd zullen blijven worden.
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice Eredivisie Live

Ik vind dit onbegrijpelijk en nogal arrogant overkomen.

ACPSMJ

Re: Eredivisie live

onderwerp opnieuw aangekaart bij Eredivisie live, het antwoord lijkt wel geautomatiseerd:

Helaas moeten wij u meedelen dat na overleg is besloten dat de tussenstanden genoemd zullen blijven worden.

Onze excuses voor het ongemak.

Dus geen uitleg, emails voor een reden hiervoor worden niet meer beantwoord.
Het betreft een relatief duur abonnement, dus ik begrijp niet waarom men dit niet oppakt. Voor degenen die graag de tussenstanden en de naar mijn idee stupide virtuele standen vernemen, zijn er zat alternatieven (teletekst, hun eigen "side kick").

Een aantal collega's met een abonnement ergert zich hier ook aan, maar blijkbaar vindt Eredivsie Live de mening van hun abonnees van geen waarde. :evil:

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Welkom terug na bijna anderhalf jaar op dit forum.

En tja, persoonlijk zou ik dit niet zien als hinderlijk. Maar ja, dat is mijn mening. En ze zijn wel consequent in hun antwoorden, iets wat je niet van alle klantenservices kan zeggen.

ACPSMJ

Ik vind het wel hinderlijk, wat is er nou nog spannend aan een wedstrijd als je de uitslag al weet?
Voor degenen die het wel willen weten, zijn er toch alternatieven?

ACPSMJ

berndv schreef:Welkom terug na bijna anderhalf jaar op dit forum.

En tja, persoonlijk zou ik dit niet zien als hinderlijk. Maar ja, dat is mijn mening. En ze zijn wel consequent in hun antwoorden, iets wat je niet van alle klantenservices kan zeggen.
Overigens kun je je afvragen of consequent in dit geval niet "copy/paste" is.

Als het niet hinderlijk zou zijn... waarom kiest Studio Sport er dan niet voor om aan het begin van de uitzendingen de uitslagen alvast door te geven? Dat doen zij toch ook om een beetje spanning te houden?

Emmy75

Ongelezen bericht door Emmy75 »

ACPSMJ schreef: Overigens kun je je afvragen of consequent in dit geval niet "copy/paste" is.

Als het niet hinderlijk zou zijn... waarom kiest Studio Sport er dan niet voor om aan het begin van de uitzendingen de uitslagen alvast door te geven? Dat doen zij toch ook om een beetje spanning te houden?
Sja in ieder geval consequenter dan een totaal ander antwoord. Overigens moet men bij studio sport dan niet naar het wielrennen zitten te kijken overdag want dan komen de tussenstanden ook gewoon onderin beeld voorbij.

Zolang niet mensen in grote getalen opzeggen met dit als reden is voor hen de noodzaak niet al te groot dit aan te passen.

Winterman

Ongelezen bericht door Winterman »

Het is absoluut hinderlijk, maar helaas is het hun keuze om het zo uit te zenden en dan jouw keuze om je abonnement op te zeggen.

Ik heb iets vergelijkbaars met Sport1. Die hebben een "Match of the Day" die wordt voorzien van duo commentaar. Naast de commentator zit er een deskundige. Deskundigen zijn o.a. Alphons Groenendijk, Aad de Mos en zo nog een aantal. Hun deskundigheid trek ik niet in twijfel, maar hun moment van commentaar geven en wat ze op dat moment te vertellen hebben is zo tenenkrommend irritant, dat je dus maar liever iets anders gaat kijken. Sport1 geeft ook een dergelijk standaard antwoord als je mailt. Het zij zo.

Gesloten