LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Digitale TV KPN met harddisk recorder?

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
MrSirius

Ervaringen Digitale TV KPN met harddisk recorder?

Ongelezen bericht door MrSirius »

Ik heb digitale TV van KPN en speel sterk met de gedachte een harddisk recorder aan te schaffen. Ik hoorde echter onlangs dat er problemen kunnen ontstaan met het aansluiten van een harddiskrecorder op digitale TV van KPN.

Heeft iemand hier eravaring mee? Speelt dit alleen bij bepaalde types en is dit eventueel op te lossen?

Thanx!

rama

Re: Ervaringen Digitale TV KPN met harddisk recorder?

Ongelezen bericht door rama »

Mij is het nooit gelukt om de harddisk recorder van Philips aan te sluiten. Eenmalig heb ik beeld gehad, maar op het moment dat je vooruit gaat programmeren gaat het mis, daar kreeg ik steeds een zwartbeeld met een kruisje links onderin. Maar goed er zijn mensen die er veel verstand van hebben en dan met allerlei kabels en aanpassingen de boel toch aan de praat krijgen. Alleen volgens het schema omschreven bij de KPN werkte het bij ons voor geen meter. Misschien is het ook nog een optie om te kijken bij "Digitale televisie KPN" met het laatste bericht van 2 december. Daar staan allerlei tips voor het aansluiten van een HD recorder.

groetjes rama

Gesloten