LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ervaringen Digitenne Zuid Oost Brabant (ofwel draadloze tv)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
KippetjeTok

Ervaringen Digitenne Zuid Oost Brabant (ofwel draadloze tv)

Ongelezen bericht door KippetjeTok »

Ga binnenkort verhuizen. Zit te overwegen om op digitenne over te stappen. De enige reden is dat ik dan geen kabels hoef trekken en versterkers hoef te gebruiken. Het gaat om minimaal 5 tv's die aangesloten moeten worden. De afstanden tussen de TV's en de kabelingang zijn groot en moeilijk te bereiken. Dus het draadloos verhaal leek mij een makkelijke oplossing. Toch als je wat op google kijkt komen er ontzettend veel negatieve reactie naar voren, dat ik momenteel erg aan t twijfelen ben. Dus kom maar op met alle goede, en minder goede ervaringen!

jelle.

Re: Ervaringen Digitenne Zuid Oost Brabant (ofwel draadloze tv)

Ongelezen bericht door jelle. »

Om welk gebied gaat het precies?

Digitenne is 30 dagen op proef dus de beste manier om er achter te komen is het gewoon uit te proberen. Probeer 1 pakket (online of telefonisch te bestellen, of nog makkelijker: in Primafoon) en kijk of het je bevalt. Daarna zou je de rest van de televisies aan kunnen sluiten. Let er wel op dat je twee abonnementen nodig hebt voor 5 tv's: 1 abonnement (7,50 euro) met 2 extra tuners en nog 1 abonnement met 1 extra tuner. Bij elk abonnement krijg je 1 tuner gratis, de andere kun je huren (3,50 euro) of kopen (89,95 euro).

KippetjeTok

Ongelezen bericht door KippetjeTok »

Het gaat om het gebied rondom Helmond

jelle.

Ongelezen bericht door jelle. »

Helmond heeft onlangs een zender gekregen dus de ontvangst zou daar gewoon goed moeten zijn. Verder tja, de ervaringen zijn wisselend, zo huishouden afhankelijk is het dus. Nogmaals: je weet het pas als je het uitprobeert!

D1RK

Ongelezen bericht door D1RK »

Naast de Regio is het huis ook bepalend!
Als je een goede isolatie heb met HR++ glas komt daar weinig signaal doorheen.
Verder is aluminiumfolie op de isolatie dekens ook berucht.
Dus een nieuw en zuinig huis heeft vaak in goede gebieden een buiten antenne nodig!

Kijk eerst een op de website of je midden of een rand van een gebied hebt, ik zat over de rand in witte zone en met de extra antenne van afgelopen maand is het nu ook zonder grote buiten antenne te ontvangen!

Ik zat officieel buiten de regio maar was toch klant.
Dus afhankelijk van jou antenne en huis zul je ontvangst hebben!

Gesloten