LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen commerciële zenders Digitenne? Dit kan helpen!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
sjohie

Geen commerciële zenders Digitenne? Dit kan helpen!

Ongelezen bericht door sjohie »

We hadden ineens alleen nog Ned 1, 2 en 3 op onze tv met digitenne, dus belde ik met de klantenservice van KPN. Na even de systemen gecheckt te hebben of onze smartcard wel geactiveerd was, wat zo was, adviseerden ze mij om de tv 2 volle uren op Ned 1 te laten staan, waardoor in 90% van de gevallen, de commerciële zenders het weer zouden doen. Dit omdat er aan de achterkant wat systemen werden geupdate. En wat bleek, dat was de truc. :D

Overigens was me al een nieuwe smartcard aangeboden, mocht ik net in die 10% vallen waar dit niet bij hielp.

stofzuigertje

Re: Geen commerciële zenders Digitenne? Dit kan helpen!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als je tekort naar NL 1 kijkt waarmee zij de update uitvoeren krijg je dit.

Bij Canaaldigitaal via Satelliet was dit ook zo.
Dus gewoon bij niet meer ontvangen de ontvanger nachtje aan laten en alles werkt weer.
De TV mag hierbij gewoon uitblijven, dat maakt niets uit.

sjohie

Re: Geen commerciële zenders Digitenne? Dit kan helpen!

Ongelezen bericht door sjohie »

stofzuigertje schreef:Als je tekort naar NL 1 kijkt waarmee zij de update uitvoeren krijg je dit.

Bij Canaaldigitaal via Satelliet was dit ook zo.
Dus gewoon bij niet meer ontvangen de ontvanger nachtje aan laten en alles werkt weer.
De TV mag hierbij gewoon uitblijven, dat maakt niets uit.
Wij hebben geen losse ontvanger, maar zo'n CI+ insteekkaart in de TV voor digitenne. :wink:

Gesloten