Ik krijg al maanden nota's van ziggo,terwijl ik geen abonnement ben. Heb al drie mailberichten over geschreven en nooit antwoord gekregen. Een brief verstuurd,nooit antwoord gekregen. En al diverse malen gebeld en dan wordt je heel lang in de wacht gezet, en na een half uur de telefoon er maar opgelegd.
Groet, Theo De Man
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen ziggo abbonnement en toch nota's
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 dec 2008 09:44
Re: Geen ziggo abbonnement en toch nota's
Brief aangetekend verstuurd?
Geeft in brief aan dat u geen abonnement heeft bij Ziggo en verzoek Ziggo binnen 4 weken eventueel bewijs van het tegendeel te leveren.
Kopie van brief enz goed bewaren, mocht u achtervolgd worden met onterechte aanmaningen.
Krijgt u alsnog onterechte aanmaningen, terwijl Ziggo in gebreke blijft bewijs van het tegendeel te leveren, kunt u e.e.a. voorleggen aan de Geschillencommissie telecommunicatie waar u ook vervolgschade kunt eisen (kosten telefonie, aangetekende brieven, kosten geschillencommissie)
Geeft in brief aan dat u geen abonnement heeft bij Ziggo en verzoek Ziggo binnen 4 weken eventueel bewijs van het tegendeel te leveren.
Kopie van brief enz goed bewaren, mocht u achtervolgd worden met onterechte aanmaningen.
Krijgt u alsnog onterechte aanmaningen, terwijl Ziggo in gebreke blijft bewijs van het tegendeel te leveren, kunt u e.e.a. voorleggen aan de Geschillencommissie telecommunicatie waar u ook vervolgschade kunt eisen (kosten telefonie, aangetekende brieven, kosten geschillencommissie)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 09 dec 2008 09:44
Re: Geen ziggo abbonnement en toch nota's
Het is toch te gek voor woorden dat je zo te werk moet gaan. Ziggo zou zich nu eens dood moeten schamen hoe ze met mensen omgaan
Re: Geen ziggo abbonnement en toch nota's
Helemaal met u eens.
U bent er nooit klant geweest. U schrijft, belt, mailt zonder resultaat.
Dan wordt het tijd om het op deze manier te doen. De kopie van deze brief + verzend- en ontvangstbewijs geven later indien nodig aan bij Geschillencommissie of rechtbank dat u uw best heeft gedaan Ziggo duidelijk te maken dat u er nooit klant was. Ziggo daarentegen bleef fors in gebreke om dit probleem op te lossen.
U bent er nooit klant geweest. U schrijft, belt, mailt zonder resultaat.
Dan wordt het tijd om het op deze manier te doen. De kopie van deze brief + verzend- en ontvangstbewijs geven later indien nodig aan bij Geschillencommissie of rechtbank dat u uw best heeft gedaan Ziggo duidelijk te maken dat u er nooit klant was. Ziggo daarentegen bleef fors in gebreke om dit probleem op te lossen.