Een beetje een vreemde klacht over Casema, maar het gaat over het volgende:
Begin 2005 was er een actie dat je gratis het Spice (erotiek) en het voetbalkanaal kreeg voor 6 maanden. Nu had ik de decoder al gekocht voor ik van deze actie hoorde maar goed na 6 maanden checkte ik deze zenders en ze werden vreemd genoeg nog doorgegeven. Omdat ik geen zin heb in betaalzenders heb ik ze via de Internetsite opgezegd. Ik kreeg een reactie dat ze de verandering zouden regelen.
Een maand later worden ze nog steeds doorgegeven. Nu maar een e-mail gestuurd dat ik die zenders niet wil. Ik kreeg de volgende reactie (letterlijk overgenomen):
"Geachte heer/ mevrouw,
Wij hebben het voor u nagegeken en volgens het systeem blijkt dat u geen spice en voetbalkanaal kunt ontvangen. Dus het is reeds uit uw abonnement gehaald.
Met vriendelijke groet,
Casema Klantenservice"
Het is nu weer een maand later en deze zenders worden nog steeds doorgegeven.
Nu is dus mijn vraag, zijn er meer mensen die deze actie hadden en die nog steeds deze betaalzenders doorkrijgen?
En kunnen ze me eralsnog voor laten betalen (met terugwerkende kracht), als ze bijvoorbeeld over een jaar achter hun blunder komen?
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gratis betaalzenders van Casema
Re: Gratis betaalzenders van Casema
Punt 1 Waarom zou je ze niet willen als het gratis is? Ik heb ook het Spice kanaal, maar ik kijk er nooit naar. Maar ja, als het gratis is heb ik er ook geen last van.
Punt 2 heb je met die mail van Casema toch het bewijs dat zij beweren dat het er uit gehaald is, dan kunnen ze je niet nog achteraf laten betalen. Gewoon die mail bewaren.
Punt 2 heb je met die mail van Casema toch het bewijs dat zij beweren dat het er uit gehaald is, dan kunnen ze je niet nog achteraf laten betalen. Gewoon die mail bewaren.
-
Re: Gratis betaalzenders van Casema
Beste Colm,
Heel goed dat je dit hier hebt aangekaart.
Ook ik ontvang zonder mij ooit daarvoor te hebben opgegeven nog steeds - dus al bijna 1 jaar - die betaalzender Spice.
Ook ik heb het onbehaaglijke gevoel dat vandaag of morgen de rekening wordt gepresenteerd van iets wat ik absoluut niet wil ontvangen. Aan Casema heb ik dit niet gemeld omdat ik geen e-mailadres heb en de kans bestaat dat telefonische contact averechts werkt.
Via internet opzeggen wat ik niet heb aangemeld lijkt mij ook geen optie.
Ik ben het met je eens dat het een vreemde situatie is.
Heel goed dat je dit hier hebt aangekaart.
Ook ik ontvang zonder mij ooit daarvoor te hebben opgegeven nog steeds - dus al bijna 1 jaar - die betaalzender Spice.
Ook ik heb het onbehaaglijke gevoel dat vandaag of morgen de rekening wordt gepresenteerd van iets wat ik absoluut niet wil ontvangen. Aan Casema heb ik dit niet gemeld omdat ik geen e-mailadres heb en de kans bestaat dat telefonische contact averechts werkt.
Via internet opzeggen wat ik niet heb aangemeld lijkt mij ook geen optie.
Ik ben het met je eens dat het een vreemde situatie is.