Ben al een half jaar bezig om met mijn eigen(dus EEN) naam in de administratie van Ziggo te komen.
Ik sta er nu met DRIE namen in voor EEN abonnement.
Heb al tientallen Euro' s verbeld met Ziggo om dit te veranderen.
Telkens wordt mij toegezegd dat zij mij onder EEN naam zullen administreren.
Maar dat lukt dus niet.
Vaak heb ik klachten over televisie van Ziggo: Beeld stoort, Kaart werkt niet, Nieuwe kaart stoort etc.
Elke keer vraagt men wie ik ben, en dan staan er dus weer die drie namen.
De telefonist(e) zegt dan dat dit echt niet kan en zal het veranderen.
Deze week ontdekt dat ik nog steeds onder DRIE namen sta vermeld met DRIE klantnummers.
Ik overweeg nu om weg te gaan bij Ziggo.Wel jammer van mijn 1000 nieuwe naamkaartjes met mijn email van Ziggo.
Ziggo, een puinhoop die niet meer te saneren is.
De overheid moet echt nu ingrijpen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ik heb DRIE namen en betaal dus DRIE keer Ziggo
-
stofzuigertje
Re: Ik heb DRIE namen en betaal dus DRIE keer Ziggo
Advies;
Neem nooit een mail adres met Uw provider erop!
Als U vrijwillig gaat verhuizen of problemen kreeg met deze moet U dit ook veranderen...
G mail van Google is een goed alternatief.
Werkt wereldwijd uitstekend en ook bij gestolen pc of een computer storing kun je via andere pc ook nog je oude mails zelfs lezen....
U kunt komende jaren gewoon Uw oude nog werkende mail adres ook via G mail ophalen dus langzaam zullen alle klanten dan Uw nieuwe adres gaan gebruiken zonder dat je klanten of relaties mis zou lopen!
Ook Hotmail dat via live.nl ook leuke adressen aanbied is mogelijk, maar als Linux gebruiker heb ik daar meer moeite mee...
Windows leuk, maar ik kreeg vooral bij afbeeldingen deze moeilijk of misvormd binnen.
Neem nooit een mail adres met Uw provider erop!
Als U vrijwillig gaat verhuizen of problemen kreeg met deze moet U dit ook veranderen...
G mail van Google is een goed alternatief.
Werkt wereldwijd uitstekend en ook bij gestolen pc of een computer storing kun je via andere pc ook nog je oude mails zelfs lezen....
U kunt komende jaren gewoon Uw oude nog werkende mail adres ook via G mail ophalen dus langzaam zullen alle klanten dan Uw nieuwe adres gaan gebruiken zonder dat je klanten of relaties mis zou lopen!
Ook Hotmail dat via live.nl ook leuke adressen aanbied is mogelijk, maar als Linux gebruiker heb ik daar meer moeite mee...
Windows leuk, maar ik kreeg vooral bij afbeeldingen deze moeilijk of misvormd binnen.