Gisteren een presentatie bijgewoond waar KPN flinke snelheidsverbeteringen aankondigde, door het toepassen van glasvezel en combinatie van mogelijkheden.
Het enige probleem is de tijdfactor, ondat alle glasvezel gelegd moet worden.
De interactieve TV van KPN zal denk ik flink aan markt gaan veroveren. Het onbezorgd opnemen van meer dan 8 zenders gelijktijdig zal zeker aan slaan. Bij kabel heb ik dat nog niet meegemaakt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Interactieve T.V.
Re: Interactieve T.V.
Lijkt mij ook wel. Heel veel mensen hebben behoefte aan het opnemen van 8 zenders tegelijk. Als ze dan ook nog eens uitvinden hoe je 8 opgenomen zenders tegelijk afkijkt hebben ze het helemaal gemaakt!HW007 schreef:Het onbezorgd opnemen van meer dan 8 zenders gelijktijdig zal zeker aan slaan.
Re: Interactieve T.V.
Wat ik doe is de electronische TV-gids op onderwerp doorlopen en aanklikken wat ik zou willen zien. Overdag werk ik en 's avonds kan ik gewoon kijken wat ik leuk vind. Vaak maak ik mee dat op diverse zenders gelijktijdig programma's komen die ik wil zien, en dat gezinsleden ook nog wat anders willen kijken. Dan zijn er avonden dat er niets van mijn belangstelling bij zit.Winterman schreef:Lijkt mij ook wel. Heel veel mensen hebben behoefte aan het opnemen van 8 zenders tegelijk. Als ze dan ook nog eens uitvinden hoe je 8 opgenomen zenders tegelijk afkijkt hebben ze het helemaal gemaakt!HW007 schreef:Het onbezorgd opnemen van meer dan 8 zenders gelijktijdig zal zeker aan slaan.
Onbezorgd opnemen is voor mijn gezin en mij de uitkomst. We hebben 2 interactieve TV's en iedereen is tevreden over het feit dat niemand wat hoeft te missen. De kinderen kijken 's morgens en 's middags en mijn vrouw en ik kijken meestal 's avonds. Met de 25+MB downloadsnelheid verloopt alles perfect, inclusief het internetten.