Ik heb sinds februari het alles-in-1 pakket van Ziggo met de Cisco interactieve tuner. Van begin af aan heb ik problemen met de tuner die maar niet verholpen worden door Ziggo.
Mijn problemen met de tuner zijn:
- Het regelmatig niet opnemen van geprogrammeerde programma's
- Het doorspoelen van opnames is een drama te noemen. Hij springt gewoon ineens seconden, soms wel minuten door.
- Soms blijft het apparaat hangen. Als je dan knoppen indrukt dan onthoudt de machine dit en doet ie ineens al die handelingen achter elkaar (bijvoorbeeld ineens 5 zenders verder of zo).
- Als je de ondertiteling aanzet op de bbc (groene knopje) dan slaat de ontvanger om de haverklap vast en wordt helemaal herstart.
Nadat hij afgelopen weekend 2 programma's niet (goed) had opgenomen maar weer eens gebeld met de helpdesk. De punten die ik opnoemde waren allemaal bekend bij Ziggo maar er wordt gewoon geen actie ondernomen. Er werd een monteur gestuurd om te kijken naar mijn problemen en die gaf doodleuk aan dat ie toch voor niets kwam omdat hij vaak voor dit soort problemen naar klanten moet die hij toch niet kan verhelpen. Ze wachten gewoon simpelweg op een firmware update van Cisco die het apparaat levert en volgens hem heeft Ziggo daar niet zo'n spoed mee volgens hem omdat Ziggo al zijn modems aan het vervangen zijn bij de klant.
Ik sta op het punt om mijn tuner van 8 hoog naar beneden te gooien. Deze tuner kost normaal 459 euro!!! Ik vind dit onacceptabel en vind dan ook dat er actie ondernomen moet gaan worden.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Interactieve TV tuner van Ziggo (Cisco)
-
Jeffrey1976
-
Ziggo-webteam_Alex
Re: Interactieve TV tuner van Ziggo (Cisco)
Hallo Jeffrey1976,
Het klopt inderdaad dat wij nog bezig zijn met een firmware update voor de Cisco ITV decoders. Helaas neemt dit veel tijd in beslag. Er moeten namelijk aardig wat aanpassingen worden gedaan.
Als er uiteraard updates zijn zullen wij deze plaatsen op het ziggo-gebruikers forum.
Ik hoop je hierbij in elk geval voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex webteam
Het klopt inderdaad dat wij nog bezig zijn met een firmware update voor de Cisco ITV decoders. Helaas neemt dit veel tijd in beslag. Er moeten namelijk aardig wat aanpassingen worden gedaan.
Als er uiteraard updates zijn zullen wij deze plaatsen op het ziggo-gebruikers forum.
Ik hoop je hierbij in elk geval voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Ziggo Alex webteam
.
Humax is een goed merk , is te koop bij oa Mediamarkt , ze zijn geruisloos, was voor mij de doorslag
ik heb hem al jaren en nu net een 2de (kleintje ) gekocht voor de slaapkamer , met nieuwe kaart
geen problemen .
.
Humax is een goed merk , is te koop bij oa Mediamarkt , ze zijn geruisloos, was voor mij de doorslag
ik heb hem al jaren en nu net een 2de (kleintje ) gekocht voor de slaapkamer , met nieuwe kaart
geen problemen .
.
-
Jeffrey1976
Alex,
Deze problemen heb ik als sinds maart. Als ik op mijn werk ongeveer 10 maanden nodig heb voor wat kleine bugfixes dan wordt ik ontslagen. Laats staan als er zo'n groot bedrijf als Ziggo en/of Cisco dit zouden moeten doen.
Het is gewoon een waardeloos apparaat op deze manier. Ik vertrouw het hele apparaat niet meer. Opnemen doe ik nu weer analoog op mijn dvd-recorder. Dat werkt tenminste.
Deze problemen heb ik als sinds maart. Als ik op mijn werk ongeveer 10 maanden nodig heb voor wat kleine bugfixes dan wordt ik ontslagen. Laats staan als er zo'n groot bedrijf als Ziggo en/of Cisco dit zouden moeten doen.
Het is gewoon een waardeloos apparaat op deze manier. Ik vertrouw het hele apparaat niet meer. Opnemen doe ik nu weer analoog op mijn dvd-recorder. Dat werkt tenminste.