LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Interactieve tv van KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
huub32

Interactieve tv van KPN

Ongelezen bericht door huub32 »

Ik heb reeds 4 maal naar de helpdesk van KPN gebeld en steeds kreeg ik te horen dat ik door een monteur terug gebeld zou worden.
Tijdens mijn 4e telefoontje kreeg van de helpdesk pas te horen dat dit een regionale storing is en dat ik maar moest afwachten tot de storing verholpen is.
Hij kon mij geen antwoord geven op mijn vraag wanneer die storing dan uiteindelijk verholpen zou zijn. Inmiddels zit ik al meer dan 2 weken met deze hinderlijke storingen. Is hier geen oplossing voor om dit logge apparaat (KPN) eens tot meer interactie te "stimuleren"? Zoals ik nu tv moet kijken met elk uur 5 tot 10 minuten geen beeld is ook geen fijne situatie.http://forum.www.trosradar.nl/posting.p ... =post&f=60#

Smitsmannetje

Re: Interactieve tv van KPN

Ongelezen bericht door Smitsmannetje »

tja das nou een typische reactie van de uitmuntente helpdesk, nog altijd even onbeschoft en arrogant, in al die jaren niks veranderd.
Schop ze helemaal de deur uit, er zijn legio aanbieders van zowel tv, internet en telefoon, elks goedkoper dan hetgeen je nu hebt, vooral voot tv zijn besparingen mogelijk van wl 50 tot 80%, en voor tv afhankelijk van hetgeen je kiest meer zenders en meer mogelijkheden, (bv meerdere tv's met digitale kwaliteit) en belangrijker nog je bent van een hoop ellende verlost.

Bron: Mede forumlid agro

zorba_de_griek

Re: Interactieve tv van KPN

Ongelezen bericht door zorba_de_griek »

de klanten service van de KPN is erg onvriendelijk en niet betrouwbaar, ik heb 6 keer moeten bellen en krijg elke keer een nieuwe smoes en nieuwe belofte om het probleem op te lossen. Ik werd de laatste keer door medewerker J.Vlaanderen meegedeeld dat de helpdesk niets voor mij kan doen, ondanks dat de KPN verantwoordelijk is, maar hij als klanten service medewerker geen middelen heeft om het probleem te verhelpen.. en heeft vervolgens opgehangen.
de anderen vragen om geduld en zetten je in de wacht en vervolgens wordt de lijn verbroken..dus ik moet maar lijdzaam afwachten tot niet niet te bepalen datum!!!!!! kosten teruggevorderen is ook geen optie. Je wordt gewoon belazerd en onfatsoenlijk behandelt.

Gesloten