| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Interactieve tv van online
Interactieve tv van online
Heb sinds kort interactieve tv van online. Nu kom ik erachter dat er geen bbc in pakket zit wat voor mij heel belangrijk is. Mijn contract ging op 6 april in omdat ze mijn gegevens kwijt waren. Ik wil nu opzeggen maar ze zeggen dat ik er aanvast zit. Kan iemand mij helpen met dit probleem of is er niks aan t doen
-
NeoDutchio
Re: Interactieve tv van online
U komt daar nu pas achter? Op alle sites waar alle soorten pakketten aangeboden worden zit altijd een lijst met zenderinformatie. Hier had u dus ook op kunnen zien dat bbc niet beschikbaar is in uw abonnement.
Hoe bent u klant geworden bij online, en wanneer? Er is een wettelijke bedenktijd, maar dat gaat in op het moment dat u de koop gesloten heeft, oftewel het pakket heeft aangevraagd. De startdatum is dus niet van toepassing.
Hoe bent u klant geworden bij online, en wanneer? Er is een wettelijke bedenktijd, maar dat gaat in op het moment dat u de koop gesloten heeft, oftewel het pakket heeft aangevraagd. De startdatum is dus niet van toepassing.
-
sylvesterb
Het ontbreken van een zender in het pakket is geen rede voor opzeggen. Bij Internet abonnementen (en dus ook bij Televisie via IP) heb je altijd 14 dagen bedenktijd na de aanvraag. Pas na deze periode gaat de provider wat doen (kosten maken). Je neemt immers geen product af maar een dienst er is dus geen sprake dat je de verbinding eerst 14 dagen mag testen o.i.d. Je zal dus nu de keuze moeten maken of je het abonnement wilt afkopen omdat je BBC mist of dat je het contract uitzit.Casperbal schreef:Heb sinds kort interactieve tv van online. Nu kom ik erachter dat er geen bbc in pakket zit wat voor mij heel belangrijk is. Mijn contract ging op 6 april in omdat ze mijn gegevens kwijt waren. Ik wil nu opzeggen maar ze zeggen dat ik er aanvast zit. Kan iemand mij helpen met dit probleem of is er niks aan t doen
dat zou op zich niet een hele grote verrassing moeten zijn als u had bekeken wat u heeft besteld:
https://www.online.nl/televisie/interactieve-tv/
BBC staat daar inderdaad niet bij.
https://www.online.nl/televisie/interactieve-tv/
BBC staat daar inderdaad niet bij.