LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klacht Philips, slechte service Philips

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Steef81

Klacht Philips, slechte service Philips

Ongelezen bericht door Steef81 »

In december 2009 heb ik een Philips 9703 met ambilight gekocht. Was erg tevreden over het toestel, tot de tv in oktober 2010 wat kuren kreeg. Af en toe was er geen beeld en de ambilight kleurde niet goed mee. Contact gehad met Philips en er zou een monteur de ambilight komen vervangen.
In november kwam de eerste monteur (van e-care, het servicebedrijf van Philips), had niet de juiste ambilighst meegekregen en kon daarom het probleem niet verhelpen. Ook de tweede keer weer niet de juiste ambilight. De derde keer werd het wel vervangen, maar kleurde de ambilight weer niet goed mee. Hierna werd voorgesteld, tegen mijn zin in, om de tv mee te nemen. Ik wilde liever niet dat mijn tv vervoerd zou worden, maar had geen andere keus. Ik kreeg wel een leentoestel, maar echt mooi is het niet.
Door de problemen met het toestel en het vervoeren, had ik geen vertrouwen meer in het toestel. Ik heb aangegeven dat ik liever een tegenvoorstel zou hebben. E-care zou dit afstemmen met Philips, maar het voorstel bleef uit. Na meerdere keren telefonisch met zowel e-care als Philips nog geen tegenvoorstel. Op 20 december jl. leek er eindelijk schot in de zaak te komen, Philips had een ander toestel voor mij beschikbaar en zou me er weer over bellen. Na contact op 21 december bleek dit toch weer niet zeker te zijn. Er wordt iedere keer gesproken over commerciële afdeling, maar daar kan ik zelf niet mee in contact worden gebracht. Ik heb al aangegeven dat ik het liefst mijn geld terugkrijg, zodat ik zelf een toestel uit kan gaan zoeken in de winkel om zo snel mogelijk iets anders te hebben, aangezien de levering ook lang op zich kan laten wachten.
De Kerst staat voor de deur en ik zit nog steeds met het lelijke leentoestel. Het ziet er nog steeds niet naar uit dat Philips met een voorstel gaat komen voor de Kerstdagen. Al met al zit ik al bijna 4 weken met een leentoestel.
Is er nog iemand die ook deze problemen met Philips heeft?

MAXIEM

Re: Klacht Philips, slechte service Philips

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Steef81

In de wet staat, dat de afwikkeling van garantie geen ernstige overlast mag geven en het krijgen van een leentoestel doet daar geen afbreuk aan. Reparatie in 2 tot 3 weken is redelijk. Duurt het langer, dan kun je daarover een klacht indienen bij de verkoper en zelfs het wettig ontbinden van de koopovereenkomst is dan denkbaar.

Maxiem.

Wubo

Re: Klacht Philips, slechte service Philips

Ongelezen bericht door Wubo »

ennn...

heb je dat leentoestel nu nog staan?

Gesloten