LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KPN Cadeau-aanbieding: 179 euro en klaar (geloof ik)

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
RobinJ

KPN Cadeau-aanbieding: 179 euro en klaar (geloof ik)

Ongelezen bericht door RobinJ »

WIE HEEFT ER ERVARING MET DEZE 'KPN CADEAU-AANBIEDING' ??
Ik hoef eenmalig 179 euro te betalen en krijg dan dit:

Bestel voor 1 maart en u ontvangt tot 1 januari 2008 het Digitenne abonnement t.w.v. € 119,40 en 2 Tele 2 Live Eredivisie voetbal kanalen t.w.v. € 72,00 gratis, u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 29,95 en u ontvangt een gratis single tuner t.w.v. € 89,95

De eerste 12 maanden betaalt u geen abonnementskosten, na 12 maanden zal KPN u vragen of u het abonnement wilt voortzetten. U betaalt dan voor Tele2 voetbal kanalen 6,00 p/mnd en voor het televisie abonnement 9,95 p/mnd. (Indien u een vast of mobiel telefoonabonnement heeft bij KPN, of als u ADSL heeft via KPN of een van haar providers). Heeft u geen telefoon en of geen ADSL van KPN dan betaalt u € 13,95 per maand.

Wat is het addertje?

Robin

Marssjo

Re: KPN Cadeau-aanbieding: 179 euro en klaar (geloof ik)

Ongelezen bericht door Marssjo »

Het addertje is KPN zelf.....
Als je een betere beeldkwaliteit wil en veel meer zenders zou ik je aanraden om een schotel te nemen, als je die ergens kan/mag plaatsen.
CanalDigitaal biedt nu ook voordelig het voetbal aan, helaas nog maar op 1 kanaal terwijl bij KPN op 2 kanalen.
Kies je toch voor KPN tv, kijk dan eerst hier: http://home.planet.nl/~ploe2070/fmtv/dv ... kpntv.html
om te zien, rekening houdend met jouw locatie, van welke zendmast je het signaal ontvangt en of je eventueel een dakantenne moet gebruiken.

Gesloten