WIE HEEFT ER ERVARING MET DEZE 'KPN CADEAU-AANBIEDING' ??
Ik hoef eenmalig 179 euro te betalen en krijg dan dit:
Bestel voor 1 maart en u ontvangt tot 1 januari 2008 het Digitenne abonnement t.w.v. € 119,40 en 2 Tele 2 Live Eredivisie voetbal kanalen t.w.v. € 72,00 gratis, u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 29,95 en u ontvangt een gratis single tuner t.w.v. € 89,95
De eerste 12 maanden betaalt u geen abonnementskosten, na 12 maanden zal KPN u vragen of u het abonnement wilt voortzetten. U betaalt dan voor Tele2 voetbal kanalen 6,00 p/mnd en voor het televisie abonnement 9,95 p/mnd. (Indien u een vast of mobiel telefoonabonnement heeft bij KPN, of als u ADSL heeft via KPN of een van haar providers). Heeft u geen telefoon en of geen ADSL van KPN dan betaalt u € 13,95 per maand.
Wat is het addertje?
Robin
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN Cadeau-aanbieding: 179 euro en klaar (geloof ik)
Re: KPN Cadeau-aanbieding: 179 euro en klaar (geloof ik)
Het addertje is KPN zelf.....
Als je een betere beeldkwaliteit wil en veel meer zenders zou ik je aanraden om een schotel te nemen, als je die ergens kan/mag plaatsen.
CanalDigitaal biedt nu ook voordelig het voetbal aan, helaas nog maar op 1 kanaal terwijl bij KPN op 2 kanalen.
Kies je toch voor KPN tv, kijk dan eerst hier: http://home.planet.nl/~ploe2070/fmtv/dv ... kpntv.html
om te zien, rekening houdend met jouw locatie, van welke zendmast je het signaal ontvangt en of je eventueel een dakantenne moet gebruiken.
Als je een betere beeldkwaliteit wil en veel meer zenders zou ik je aanraden om een schotel te nemen, als je die ergens kan/mag plaatsen.
CanalDigitaal biedt nu ook voordelig het voetbal aan, helaas nog maar op 1 kanaal terwijl bij KPN op 2 kanalen.
Kies je toch voor KPN tv, kijk dan eerst hier: http://home.planet.nl/~ploe2070/fmtv/dv ... kpntv.html
om te zien, rekening houdend met jouw locatie, van welke zendmast je het signaal ontvangt en of je eventueel een dakantenne moet gebruiken.