LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] KPN/Topfield
KPN/Topfield
Na de wijziging van KPN probeer ik de nieuwe zenders te installeren. Op zich een makkelijke klus. Echter, de antenneontvangst is en blijft 0%. Kontakt opgenomen met de KPN en mij werd verteld dat KPN hier niets aan kan doen maar dat het aan mijn Topfield-kastje ligt. De klachten zijn bekend en van ´hogerhand´ zijn ze bij KPN aan het bespreken wat hier aan te doen. Ik moet nu met mijn kastje naar de dealer terug en hopen dat hier iets aan gedaan kan worden. De kosten zijn voor mijn rekening. Wat een slechte klantenservice van de KPN! En dan durven ze me in hetzelfde telefoongesprek nog een aanbieding te geven voor een nieuwe digitale ontvanger. Sorry maar in KPN heb ik op dit moment even geen vertrouwen meer! Ondertussen heb ik dus geen televisiezenders meer want ja, je moet eerst de fabrieksinstellingen herstellen....
Re: KPN/Topfield
Ook wij hebben een Topfield en na de zender wijziging geen antenne-ontvangst meer toch maar alle zenders opnieuw geïnstalleerd en een goede beeldkwaliteit. Het is wel een vreemde zaak dat je niet meer kan zien hoe de ontvangst kwaliteit is.
Re: KPN/Topfield
Over welke Topfield gaat het?
Re: KPN/Topfield
Wij hebben een Topfield TF5300 K en zijn tevreden over dit apparaat, alleen geen antenne-uitslag meer sinds de zenderwijzigingen.