LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leugenaars upc

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
erik45

leugenaars upc

Ongelezen bericht door erik45 »

Ik was tevreden met me digitale tv van upc maar nu niet meer ben belazert door deze personen.
Het probleem is dat ik een digitale pakket heb genaamd familiepakket die doen nog bestond voor 34.95 euro ik keek geregeld op hun site om te kijken hoe of wat ik moest doen om eredivisie kanaal te krijgen opeens was de familiepakket verdwenen en er stond binnenkort meer info dus ik gewacht en opeens bestond het pakket niet meer dus ik heb naar de ks een mail gestuurd.Erg snel kreeg ik een dame aan de lijn die mij vertelde dat ik gewoon het pakket kon houden en dat ik 3 euro per maand meer kwijt zou zijn ik op dat moment nog zeer tevreden.
De volgende ochtend telefoon weer een dame van upc met de mededeling dat ze het nog nagekeken had en dat ik niet meer kwijt zo zijn ook de 3 euro niet hetzelfde abo geld als voorheen 34.95 en dat ik niets hoefde te doen want het ging automatisch ik vertrouwde ze nog.Ze zei ook eens daarbij dat ze alles zou invoeren haar contact met mij bij mij gegevens en dat ik een brief zou krijgen in de week van 28-8
Nou we leven in de week van 28-8 brief moet nog krijgen wel een testbeeld van erediviekanaal dat ik per wedstrijd moet betalen vreemd vond ik dat dus direct een mail gestuurd van hoe en wat vorige keer binnen een half uur een telefoontje van deze mensen nu niet heb na uren wachten maar gebeld met deze oplichters.
Kreeg een man aan de lijn en die vertelde me doodleuk dat ik van eredivisiekanaal lid moest worden zat niet in mij pakket ik vertelde me contact eerder met dez mensen en hij keek in de papieren en er stond dat ik uitleg had gekregen van haar dat ik lid moest worden dus met andere woorden dat ik dement was geworden want mij was duidelijk iets anders vermeld. Dit noem ik gewoon PURE OPLICHTING BEN DIT BEDRIJF ECHT ZAT AAN HET WORDEN

enrique

Re: leugenaars upc

Ongelezen bericht door enrique »

UPC oplichters heb geen goed woord voor dit zgn bedrijf over.. stelletje zakkevullers.. geld vragen voor de klachten service en daarna gewoon klachten op de boxen verzinnen!!! je aan de lijn houden expres!! a 10 ct per minuut.. 10 cent is toch niks!!?? nee wel als je 3 keer per week een goede 20 minuten aan de lijn moet blijven.. en ze hebben daar mensen werken die van voren niet weten dat ze van achter bestaan... slecht nederlands sprekend.. incompetend met hoofdletters... service van lik me vestje! echt schandalig.. ik zit men contract uit en ga dan WEG bij dat bedrijf met die drie letters(ik kan het niet meer uitspreken) BAH!!

Wassily-UPC
Contacteer:

Ongelezen bericht door Wassily-UPC »

Beste Erik45,

Het spijt me te lezen dat je kennelijk niet de juiste informatie hebt gekregen. Voor Eredivisie Live dient inderdaad een aanvullend abonnement te worden afgesloten.

Op basis van bovenstaand verhaal kan ik niet precies aangeven wat hier mis is gegaan. Graag zou ik dit voor je na willen kijken en tevens kijken wat we er aan kunnen doen. Zou je je gegevens willen mailen naar [email protected]?

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

UPC Webcare Team

erik45

enrique
Ik zou wel weg willen maar ik kan geen schotel plaatsen op me balkon ik heb dat al geprobeerd.
Digitene heeft ook het nodige gedoe andere kabel bedrijven ook steeds gezeik kijk maar naar diverse forums .Heren van upc mail naar u is onderweg dat heb ik wel zwart op wit brieven van u krijg je niet als je daarom vraag daarom sta ik jammer genoeg niet sterk

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

erik hoe zo kan jij geen schotel plaatsen

erik45

Ik woon in een flat wel vrij uitzicht maar een aantal balkons zitten in de weg ik heb het geprobeert met een kennis die een schotel bezit.
Hij heeft het eerst met een kompas en later met 1 of andere aperaat en later hebben we het zelf met de schotel + toebehoren gedaan .
Ik woon een aantal graden verkeerd Als ik 2/3 huizen verder had gewoont ging het wel nu jammer genoeg niet

agro

Ongelezen bericht door agro »

Kan ook niet op het dak?
Frame maken of kopen waarin 4 tegels (bv grindtegels van 40x60cm) kunnen en waarop in het midden een paal (buis) is gelast waar schotel tegen gemonteerd kan worden.
Geheel kan dan los op dak geplaatst worden.

erik45

IK woon in een flat op 13 hoog de flat zelf is 17 hoog en dak is niet mij eigendom kan er ook niet bij

erik45

Wassily-UPC
Geplaatst op: 28 Aug 2008 17:06 Onderwerp:

Beste Erik45,

Het spijt me te lezen dat je kennelijk niet de juiste informatie hebt gekregen. Voor Eredivisie Live dient inderdaad een aanvullend abonnement te worden afgesloten.

Op basis van bovenstaand verhaal kan ik niet precies aangeven wat hier mis is gegaan. Graag zou ik dit voor je na willen kijken en tevens kijken wat we er aan kunnen doen. Zou je je gegevens willen mailen naar [email protected]?

Met vriendelijke groet,

Wassily-UPC

Geachte Heer/Mevr

Afgelopen donderdag was u zeer snel met een reactie over mijn klacht.
Ik heb direct om , August 28, 2008 5:38 PM mijn gegevens gestuurd naar dat e-mail adres gestuurd en daarna werd het akelig stil van u zijde.
Zaterdag meer info gestuurd naar aanleiding van een brief dat ik lid ben geworden van erediviesie live en dat ik de eerste 3 maanden 6 euro kwijt ben en daarna 9.95 wat weer een ander bericht was na het telefoontje met upc daarin werd gezegd eerst 3 euro daarna 6 euro.
Nu was ik bezig thuis en vond nog een brief van u met de datum 28-3 dat in het pakket ook tele2 voetbal zat dus graag u antwoord op de vele verschillende berichten van u ks ik word echt doodziek van upc

Wassily-UPC
Contacteer:

Beste Erik45,

In tegenstelling tot Tele2 Voetbal is Eredivisie Live géén onderdeel van het Sport1 abonnement. Het Eredivisie Live abonnement wordt derhalve los in rekening gebracht. De eerste drie maanden betaalt u hiervoor € 6,- per maand, vervolgens € 9,95 per maand.

Abonnees met een los abonnement op Sport1 (€ 9,95 per maand) kunnen een combinatieabonnement met Eredivisie Live afsluiten voor € 14,95 per maand. UPC Digital TV Familie abonnees krijgen in feite al een korting op Film1/Sport1. Voor hen is het niet mogelijk om ook nog een combinatiekorting te krijgen met andere zenders (bijvoorbeeld een combikorting met Eredivisie Live).

Ik heb u hierover inmiddels ook per e-mail een bericht gestuurd.

erik45

Geachte Heer/Mevr

Als ik het goed begrijp is een cominatie van film1sport1 met eredivisie niet mogelijk vreemd heb onlangs van u een folder kreeg met wel deze cominatie de eerste drie maanden voor 24 euro daarna voor 26.95 per maand dus als ik het goed berekend ben ik nu 34.95 kwijt het familiepakket dan kom er in de toekomst 9.95 erbij (eredivisielive) ben ik 44.90 kwijt met alleen 1 zender extra namelijk babytv die ik nooit bekijk dus als ik een royaalpakket neem met film1sport1 met eredivisielive ben ik een bedrag kwijt van 39.95 dan kan ik beter een ander pakket nemen is voordeliger

Wassily-UPC
Contacteer:

Dat is juist. Indien u geen gebruik maakt van Baby TV bent u inderdaad goedkoper uit met Digitale TV Royaal in combinatie met Film1/Sport1 + Eredivisie Live.

De actie waarnaar u verwijst (1e drie maanden voor € 24,- per maand) is echter niet meer beschikbaar, deze liep tot en met 28 augustus 2008.

rene117

Ongelezen bericht door rene117 »

gooi heel die zooi er uit van die oplichters en ga gewoon bij een ander
voor mensen een hoop mensen is een schotel goedkoper en kwa beeld
veel beter dan dat upc

kreeg van daag een brief met de melding uw word afgesloten van tv
om dat uw niet heeft betaald ik zou 5 maanden achterlopen met het betalen hahaha ik gebeld word er dood leuk gezegt nee uw heeft niet betaald en toen zij die doos daar dat ik van daag nog word afgelsoten
ik heb ze wel laten weten dat ik heb betaald maar dat ik niet meer ga betalen tewijl er wel is betaald

vanmidag staat er een meneer bij mijn in de straat van upc
bij de kast tegen over mijn woning dus loop naar deze meneer toe en vraag komt uw mijn afsluit hij zij ja met een lach waar ik nog harde ging lachen hij zij wat lacht uw nu ik zij kijk dombo ik heb ook een schotel in de tuin staan hij zij niets mkeer en weg was is ik maar weer gebeld naar upc 10 min aan de lijn heb ze ook gelijk gezegt dat ik niet meer wil aangeloten wil worden maar zegt die persoon uw zult eerst moeten betalen ik zij het is all betaald

Gesloten