| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LG Plasma tv geen FULL HD
-
Ricochan36
LG Plasma tv geen FULL HD
Vraag; ik heb anderhalve maand geleden deze tv gekocht bij de Media Markt en daar wordt hij verkocht als full HD zijnde, maar nu ben ik er via forums en LG zelf achter gekomen dat de tv helemaal geen Full HD is maar HD ready!
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/5 ... 72309.html
Als ik dat geweten had dan had ik een andere tv uitgekozen die wel FULL HD is...!!
Wat nu....
http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentry/5 ... 72309.html
Als ik dat geweten had dan had ik een andere tv uitgekozen die wel FULL HD is...!!
Wat nu....
Re: LG Plasma tv geen FULL HD
Dat is inderdaad een fout van de mediamarkt. Dat type toestel is inderdaad HD READY ipv FULL HD.
Neem contact op met de mediamarkt dat je hebt geconstateerd dat het product niet aan de eigenschappen voldoet die de mediamarkt eraan toebedeeld heeft op basis waarvan jij je keuze hebt gemaakt. De mediamarkt heeft dan de keuze om jou een gelijkwaardig toestel te leveren wat wel FULL HD is of om jou de aankoopprijs terug te betalen.
Overigens vind je in dat formaat voor die prijs ook zeker geen FULL HD televisies dus je er had zelf ook een belletje moeten gaan rinkelen.
Neem contact op met de mediamarkt dat je hebt geconstateerd dat het product niet aan de eigenschappen voldoet die de mediamarkt eraan toebedeeld heeft op basis waarvan jij je keuze hebt gemaakt. De mediamarkt heeft dan de keuze om jou een gelijkwaardig toestel te leveren wat wel FULL HD is of om jou de aankoopprijs terug te betalen.
Overigens vind je in dat formaat voor die prijs ook zeker geen FULL HD televisies dus je er had zelf ook een belletje moeten gaan rinkelen.
-
Ricochan36
aaten schreef:Dat is inderdaad een fout van de mediamarkt. Dat type toestel is inderdaad HD READY ipv FULL HD.
Nou deze schijnt toch wel FULL HD te zijn, en is dezelfde prijsklasse.
http://www.plasma-discounter.nl/plasma- ... 162974.htm
-
Ricochan36
Ik heb vandaag een klacht ingediend via de website, maar nog geen antwoord..ik laat het weten wat ze antwoorden.vogels schreef:Je hebt gelijk, maar ik vraag me af hoe dan wel de kwaliteit is van deze LG. Zelf heb ik een plasma van Panasonic, die zijn gewoon goed, maar wel een stuk duurder.Nou deze schijnt toch wel FULL HD te zijn, en is dezelfde prijsklasse.
Heb je nu al contact gezocht met MM?
-
seconds-out
Het is volkomen normaal dat een HD ready tv verkocht wordt als HD tv..iedereen weet dat elke winkel dat zal proberen..je had het kunnen weten, de prijs is te laag..?!Ricochan36 schreef:vogels schreef:Je hebt gelijk, maar ik vraag me af hoe dan wel de kwaliteit is van deze LG. Zelf heb ik een plasma van Panasonic, die zijn gewoon goed, maar wel een stuk duurder.Nou deze schijnt toch wel FULL HD te zijn, en is dezelfde prijsklasse.
Een beetje consument trapt daar echt niet in...
Maar ja..de prijzen van tv s zijn de laatste jaren zo enorm gezakt, zelfs de "kenners" vergissen zich nu...
De tendens is als volgt>
Je wordt genaaid, dat staat vast.
De vraag is alleen> hoe slim ben jezelf om je daar tegen te wapenen.
Naieve consumenten..Tss, het zou wat, moeten ze maar beter opletten...
-
kooskoekedoos
@seconds-out
zo volkomen normaal vind ik het niet dat een HD-ready tv verkocht wordt als full-HD. Eens dat TS iets meer onderzoek naar de tv van zijn keuze had kunnen doen, dat zou ik iig zelf gedaan hebben bij aankoop van een electronisch apparaat. Maar op het moment dat mediamarkt in de specificaties aangeeft dat het een full-hd is,
moet je als consument daar vanuit kunnen gaan. 50 inch plasma's die wel full-hd zijn, zijn te krijgen voor deze prijs (mijn samsung kostte toentertijd 50 euro meer). Dus TS valt vrij weinig te verwijten.
@ricochan36
Maak even een print screen van de pagina op de mediamarkt site, en ga hiermee langs de mediamarkt. Word je waarschijnlijk sneller geholpen dan per mail, en je hebt gelijk bewijs dat de specificaties van de tv kloppen met de gegeven op de website.
zo volkomen normaal vind ik het niet dat een HD-ready tv verkocht wordt als full-HD. Eens dat TS iets meer onderzoek naar de tv van zijn keuze had kunnen doen, dat zou ik iig zelf gedaan hebben bij aankoop van een electronisch apparaat. Maar op het moment dat mediamarkt in de specificaties aangeeft dat het een full-hd is,
moet je als consument daar vanuit kunnen gaan. 50 inch plasma's die wel full-hd zijn, zijn te krijgen voor deze prijs (mijn samsung kostte toentertijd 50 euro meer). Dus TS valt vrij weinig te verwijten.
@ricochan36
Maak even een print screen van de pagina op de mediamarkt site, en ga hiermee langs de mediamarkt. Word je waarschijnlijk sneller geholpen dan per mail, en je hebt gelijk bewijs dat de specificaties van de tv kloppen met de gegeven op de website.
-
seconds-out
Nee is het ook niet, het was ook ironisch/sarcastisch bedoeld.kooskoekedoos schreef:@seconds-out
zo volkomen normaal vind ik het niet dat een HD-ready tv verkocht wordt als full-HD.
-
kooskoekedoos
Ok verkeerd begrepen!seconds-out schreef:Nee is het ook niet, het was ook ironisch/sarcastisch bedoeld.kooskoekedoos schreef:@seconds-out
zo volkomen normaal vind ik het niet dat een HD-ready tv verkocht wordt als full-HD.
Dan blijf ik alleen bij mn punt dat TS voor de prijs een full-hd kon verwachten.
Waarom bestaan verkopers, als ik van te voren weken lang onderzoek moet doen naar de artikel welke ik wens te kopen? Ik ga naar de winkel, ik wordt adequaat geïnformeerd en ik maak een beslissing. Als verkoper / winkel mij echter expres foutief informeren, dan is dat hun probleem en niet mij?