LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LG, wat even slechte service!!

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
78Daphne

LG, wat even slechte service!!

Ongelezen bericht door 78Daphne »

In januari heb ik een tv van LG gekocht. Al snel kreeg ik problemen met het smart content van de tv en kan ik geen gebruik meer maken van o.a. Netflix en Videoland. Ook geeft de tv steeds aan dat het geheugen vol zou zijn, terwijl ik nog nooit iets gedownload heb oid. Na vele telefoontjes en e-mails ben ik nog steeds niet geholpen. De klantenservice blijft maar om foto's vragen, die ik al meerdere malen heb gestuurd. Maar nog steeds geen oplossing voor het probleem. Ik zit echt met mijn handen in het haar en weet niet meer wat ik moet doen...

Brainless

Re: LG, wat even slechte service!!

Ongelezen bericht door Brainless »

Waar heeft u deze tv gekocht?
De verkoper is degene die met een oplossing hoort te komen.

Kijk in de voorwaarden of er iemand langskomt voor reparatie of dat de tv teruggestuurd/gebracht moet worden naar de (web)winkel.

78Daphne

Ongelezen bericht door 78Daphne »

Er komt volgende week iemand van LG. Het is een tv van hun en zij moeten ook maar kijken of hij gerepareerd moet/kan worden.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

78Daphne schreef:Er komt volgende week iemand van LG. Het is een tv van hun en zij moeten ook maar kijken of hij gerepareerd moet/kan worden.
Ben benieuwd of ze je dan niet gewoon een factuur geven als ze klaar zijn. Het is, zoals al gezegd, de verkoper die verantwoordelijk is voor de afhandeling van garantie, dáár heb je de koopovereenkomst mee gesloten, en dat is je enige aanspreekpunt. Dat die eventueel een monteur van LG zelf inschakelen kán, dat gebeurd wel vaker, maar dat moet dus vanuit de verkopende partij komen.

Nogmaals, ik hoop dat je geen ellende krijgt door het zo te lezen buitensluiten van de verkopende partij.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sjohie schreef:
78Daphne schreef:Er komt volgende week iemand van LG. Het is een tv van hun en zij moeten ook maar kijken of hij gerepareerd moet/kan worden.
Ben benieuwd of ze je dan niet gewoon een factuur geven als ze klaar zijn. Het is, zoals al gezegd, de verkoper die verantwoordelijk is voor de afhandeling van garantie, dáár heb je de koopovereenkomst mee gesloten, en dat is je enige aanspreekpunt. Dat die eventueel een monteur van LG zelf inschakelen kán, dat gebeurd wel vaker, maar dat moet dus vanuit de verkopende partij komen.

Nogmaals, ik hoop dat je geen ellende krijgt door het zo te lezen buitensluiten van de verkopende partij.
Als LG straks met een factuur komt zullen we het wel horen van TS.
Jammer dat TS niet geïnteresseerd is in advies.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Julie4444 schreef:
sjohie schreef:

Als LG straks met een factuur komt zullen we het wel horen van TS.
Jammer dat TS niet geïnteresseerd is in advies.
Moet Ts blindelings de beroeps prikkers volgen ?

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Nee, maar als je hier een vraag stelt mag je verwachten dat je wél het antwoord leest en er op reageert.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Daarnaast is met een korte google search te bevestigen dat TS bij de verkoper moet zijn in plaats van bij LG.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Julie4444 schreef:Daarnaast is met een korte google search te bevestigen dat TS bij de verkoper moet zijn in plaats van bij LG.
Google zoeken (search 16 jaar ?), misschien heeft Ts voorstaande al lang gedaan. :lol:

Gesloten