Heb onlangs interactieve TV ( en Digitenne voor mijn tweede toestel )besteld - heb dit telefonisch gedaan en in dit gesprek meermalen aangegeven dat mijn externe HD recorder erg belangrijk voor me is - nu kom ik er toevallig achter dat ik deze recorder alleen kan gebruiken voor het kanaal waar ik al naar kijk ; volkomen zinloos dus.
Dit schijnt ook voor Digitenne te gelden , dus die omweg is ook afgesloten.
Door Telfort ben ik hier ondanks mijn duidelijke vragen hierover niet geinformeerd !
Ik vond dit heel erg misleidend ;
Gisteren met Telfort gebeld ( 30 minuten wachttijd !!!! ) en het leek erop dat we tot een goede oplossing konden komen -
ITV werd geannuleerd ; en er zou worden gewerkt aan een restitutie van de belkosten
het modem wordt morgen door de monteur geinstalleerd op de normale manier zodat het ook per ethernet kabel werkt ( mdem werkt nu ook niet goed nl ) ; ik zou alleen nog worden teruggebeld over restitutie belkosten en kosten overblijvend abonnement. Heb direct ook Digitenne geannuleerd ( probleemloos - keurig 4 weken opzegtermijn ipv de 7 dagen die Telfort biedt , in welke tijd je ITV nog niet eens is aangesloten , dus hoe kun je dan weten of het product het juiste is voor je ? ) en mijn kabelaar weer aan laten sluiten.
Maar wat schetst mijn verbazing :
word ik net teruggebeld - en wat blijkt ;
hetgeen gisteren door ene Rosa van klantenservice is beloofd ( directe opzegging ITV - en ik zou teruggebeld worden over kosten restitutie en nieuwe abonnementprijs ) is een fout van Rosa, abonnement kan niet opgezegd worden ; en schrijft u maar een brief als u klachten hebt !
Wat is dit voor een manier van doen ?
Er wordt niet ontkend dat Rosa dit beloofd heeft, maar gewoon gezegd dat ze een fout gemaakt heeft en dat ik aan mijn jaarabonnement vastzit !
Sinds wanneer draaien klanten op voor de fouten van Telfort ?
Ik heb gisteren meteen actie ondernomen en mijn oude TV abonnement weer laten herstellen en Digitenne gecanceled , en nu zit ik alsnog vast aan een jaar Telfort TV ; waarvan ik in de veronderstelling was dat die door Rosa ( als afgesproken ) meteen geannuleerd was. Met andere woorden, zowel in een verkoopgesprek als in klachten gesprekken kan Telfort personeel zeggen wat ze willen , dat houdt dus niks in , ze kunnen alsnog anders doen.
Kreeg keer op keer het mantra " regels zijn regels " ( dit geldt dan blijbaar alleen voor de klanten van Telfort - "afspraak is afspraak " heeft in elk geval vanuit Telfort geen enkele betekenis ) te horen en dat ik nu eenmaal een jaarcontract was aangegaan , dat ik gisteren met een medewerker van Telfort een afspraak heb gemaakt dat ITV geannuleerd zou worden telde niet meer ineens , ik had blijkbaar maar moeten weten dat die mevrouw niet wist waar ze het over had - evenals het personeel aan de verkoopkant blijkbaar.
Misleiding ten top !
Mijn conclusie is dat Telfort graag wil verkopen en je van alles op de mouw spelden om dat te doen , ik wil hierna in elk geval niks meer met ze te maken hebben en zal opzeggen zo snel het kan.
Absolute wanprestatie en geen enkele poging het goed op te losesen , mijn enige optie is nu een klachtenbrief........... helaas heb ik na deze ervaring geen enkel vertrouwen in die procedure.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] misleiding en wanprestatie Telfort
Re: misleiding en wanprestatie Telfort
Probeer via PB contact te leggen met Hugo van Telfort.
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=108287
http://forum.www.trosradar.nl/memberlis ... e&u=108287
Bedankt voor de tip, net gedaan !
-
Telfort webcare
- verified
- Contacteer:
@trili,
Mijn collega Jeroen heeft uw klacht reeds in behandeling op het Telfort forum. Ik zie dat hij er vandaag helaas nog niet aan toe is gekomen om u nogmaals te beantwoorden, dit zal hij morgen doen. Ik kan u wel alvast vertellen dat er overleg heeft plaatsgevonden en uw TV abonnement kosteloos kan worden beëindigt. Ook zullen we uiteraard de telefoonkosten vergoeden die u gemaakt heeft bij het bellen naar onze klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak!
Hugo
Mijn collega Jeroen heeft uw klacht reeds in behandeling op het Telfort forum. Ik zie dat hij er vandaag helaas nog niet aan toe is gekomen om u nogmaals te beantwoorden, dit zal hij morgen doen. Ik kan u wel alvast vertellen dat er overleg heeft plaatsgevonden en uw TV abonnement kosteloos kan worden beëindigt. Ook zullen we uiteraard de telefoonkosten vergoeden die u gemaakt heeft bij het bellen naar onze klantenservice. Mijn excuses voor het ongemak!
Hugo
Dit klinkt goed Hugo, bedankt. 
Ja, dat klinkt goed.
Maar je kan van alles opschrijven -
Helaas is de realiteit minder leuk, er is gewoon 2 maanden ITV afgerekend inmiddels , plus nog een bedrag van 21 euro plus BTW voor "administratiekosten ".
Ben over deze kosten nooit geinformeerd , vind dus ook niet dat ik dit bedrag hoef te betalen - klantenservice is weer eens niet te bereiken en reageert niet op emails , via het forum geen reactie; wat moet een Telfort klant doen om zijn recht te krijgen ?
Alle betalingen storneren tot er een reactie komt ?
Hugo doe er eens wat aan, dit loopt inmiddels enorm uit de hand, de ene fout volgt de andere op en op een normale manier iemand aan de lijn krijgen waar je je probleem mee op zou kunnen lossen is blijkbaar niet mogelijk bij jullie.
Een ding is zeker, zo gauw ik kan zeg ik Telfort op , kan me niet voorstellen dat andere providers slechtere service bieden , het kan alleen maar beter worden.
Maar je kan van alles opschrijven -
Helaas is de realiteit minder leuk, er is gewoon 2 maanden ITV afgerekend inmiddels , plus nog een bedrag van 21 euro plus BTW voor "administratiekosten ".
Ben over deze kosten nooit geinformeerd , vind dus ook niet dat ik dit bedrag hoef te betalen - klantenservice is weer eens niet te bereiken en reageert niet op emails , via het forum geen reactie; wat moet een Telfort klant doen om zijn recht te krijgen ?
Alle betalingen storneren tot er een reactie komt ?
Hugo doe er eens wat aan, dit loopt inmiddels enorm uit de hand, de ene fout volgt de andere op en op een normale manier iemand aan de lijn krijgen waar je je probleem mee op zou kunnen lossen is blijkbaar niet mogelijk bij jullie.
Een ding is zeker, zo gauw ik kan zeg ik Telfort op , kan me niet voorstellen dat andere providers slechtere service bieden , het kan alleen maar beter worden.