LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Misleiding Tele2

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
nathalie84

Misleiding Tele2

Ongelezen bericht door nathalie84 »

Nu al enige weken aan het proberen om ook tv op mijn slaapkamer te krijgen... Heb bij aanvragen van Tele2 (was een actie met derecorder, maar dat kon niet op mijn adres.. :S) aangegeven nog een decoder te willen voor op mijn slaapkamer a E 4,- extra per maand.Werd gezegd dat ik moest wachten tot de bestelling in behandeling was. Kreeg binnen een week bevestiging op naam van mijn broer, adres van mn ouders.. :shock: waarna ik belde en meteen decoder wilde bestellen.. Dat kon pas als ik de bestelling in huis had.. Toen ik alles in huis had, weer gebeld en toen werd mij gemeld dat het helemaal niet kon, ik woonde te ver van de centrale.. Dus ik ben erg boos geworden. Uiteindelijk zou ik dan binnen 2 weken ook tv via de kabel krijgen tegen de prijs van een extra decoder, dus E 4,-.Nu een week of 6 verder niks gehoord.. Zit nu in de fase dat ik die hele zooi op ga zeggen,dat moet kunnen, toch??? eigenlijk wordt je als klant toch misleid, je koopt een product omdat je denkt dat je er meerdere dingen bij kunt krijgen, maar ineens kan dat niet.. Vreemde zaak lijkt mij.. Iemand ervaring hiermee??

Tele2 Webcare

Re: Misleiding Tele2

Ongelezen bericht door Tele2 Webcare »

Beste Nathalie,

Indien je te ver van de wijkcentrale woont om een goede ontvangst te leveren met een tweede decoder erbij kun je dit helaas niet extra bestellen, omdat Tele2 zo de kwaliteit van je internet en tv lijn wilt waarborgen. Ik heb begrepen dat je bij je bestelling ook navraag hebt gedaan over een tweede decoder en dat je deze graag zou willen hebben voor op je slaapkamer. Graag wil ik je klacht hierover in behandeling nemen. Zou jij mij alsjeblieft je postcode/huisnummer of klantnummer en telefoonnummer waar je goed op bereikbaar bent sturen naar [email protected].

Graag zie je ik je reactie per e-mail tegemoet o.v.v. je gebruikersnaam op dit forum.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Gesloten