Op 23 nov jl. heb ik een Q-media LCDTVCOMBI retour gezonden naar Neckermann,omdat al naar 5 mnd de dvd speler defect was.
Na 3 weken had ik nog niets vernomen en belde op,moest nog even geduld hebben (Prima)
Na 5 weken zeiden ze dat ze er achteraan zouden gaan en mij zo spoedig mogelijk terug zouden bellen(niet dus)
Weer 2 weken later maar weer bellen door gestuurd naar reparatieservice,die spreken alleen engels (lekker makkelijk).
Die melden mij dat het vorige bedrijf falliet is gegaan en dus overgenomen?????
Dit service bedrijf weet niets van mijn Q-media tv/dvd af.
En neckermann houdt mij verder fijn aan het lijntje,vandaag weer gebeld wij bellen u z.s.m. op (ja ja die kennen we)
Wat moet ik nou,
dit is wel een erg groot nadeel van internet bestellen.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] neckermann slechte service electrische apparaten
-
witte angora
Re: neckermann slechte service electrische apparaten
Ik denk dat je het beste een aangetekende brief kunt versturen waarin je eist dat het apparaat binnen 14 dagen gerepareerd bij je thuis staat.
Wees daarin kort en zakelijk, noem alleen de datum dat je het ding opgestuurd hebt, dat je verschillende keren zonder resultaat kontakt hebt gehad, en meer niet.
Het traject dat dat ding tot nu toe heeft afgelegd is het probleem van Neckermann, dat hoef jij niet allemaal uit te zoeken en uit te leggen.
Zo weinig mogelijk 'overbodige' ballast in je brief, dat wordt toch niet gelezen. Eventueel kun je dreigen met de klachtencommissie/geschillencommissie waar Neckermann bij is aangesloten.
Succes ermee.
Wees daarin kort en zakelijk, noem alleen de datum dat je het ding opgestuurd hebt, dat je verschillende keren zonder resultaat kontakt hebt gehad, en meer niet.
Het traject dat dat ding tot nu toe heeft afgelegd is het probleem van Neckermann, dat hoef jij niet allemaal uit te zoeken en uit te leggen.
Zo weinig mogelijk 'overbodige' ballast in je brief, dat wordt toch niet gelezen. Eventueel kun je dreigen met de klachtencommissie/geschillencommissie waar Neckermann bij is aangesloten.
Succes ermee.