LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Netflix dubbel betaald
Netflix dubbel betaald
Wij hebben Netflix dubbel betaald. Dit werd maandelijks afgeschreven via kpn aan netflix. Het was een ongeldig e-mailadres en is door ons nooit geactiveerd en gebruikt. We betaalden voor 4 schermen gedurende zo’n 15 maanden. Daarnaast hadden we een account voor 2 schermen via iTunes van Netflix. Dit werd wel gebruikt. Al diverse keren gebeld met beide partijen. Kpn wil een gedeelte van het bedrag vergoeden maar niet de totale kosten. Beide partijen nemen geen contact met elkaar op. Netflix wil niets crediteren. Onze rekening is misbruikt. Is er consumentenbescherming?
-
- Berichten: 12809
- Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39
Re: Netflix dubbel betaald
U had dus zowel een abonnement via KPN, als ook via ITunes? Heeft u bewijs opgevraagd bij KPN hoe ze aan de overeenkomst komen? Of bent u wellicht ooit een proefperiode aangegaan en vergeten stop te zetten?
Belangrijk eerst is om te weten waar de overeenkomst vandaan komt om te achterhalen waar en vooral bij wie de fout zit.
Verder is het natuurlijk zeer verstandig om regelmatig de bankrekening te controleren. 15 maanden lang geld weggooien had natuurlijk niet gehoeven.
Belangrijk eerst is om te weten waar de overeenkomst vandaan komt om te achterhalen waar en vooral bij wie de fout zit.
Verder is het natuurlijk zeer verstandig om regelmatig de bankrekening te controleren. 15 maanden lang geld weggooien had natuurlijk niet gehoeven.
Komkommertijd
vindt dit leuk
Re: Netflix dubbel betaald
KPN is bereid een deel terug te betalen dat is best schappelijk! (mits het abbo klopt)
Dat KPN, netflix en itunes geen contact met elkaar nemen is logisch, u hebt een overeenkomst partijen dus u zult het contact moeten doen
Dat KPN, netflix en itunes geen contact met elkaar nemen is logisch, u hebt een overeenkomst partijen dus u zult het contact moeten doen
Re: Netflix dubbel betaald
dat lijkt op fraude, van fraude kunt u aangifte doen. Als u zelf aanvrager was van beide abonnementen dan is er niets misbruikt, dan heeft u gewoon niet opgelet waar u voor betaalt. En dat al 15 maanden lang.
hoe en door wie is dit aangevraagd?
nou, mooi toch, gelijk accepteren. Ik lees in het verhaal van u nergens signalen dat KPN onrechtmatig gehandeld heeft. Ik lees nergens dat er daadwerkelijk misbruik is gemaakt. Ik lees nergens dat er ook maar iets is gebeurd dat niet zou mogen, behalve dan dat er 2 abonnementen op netflix waren die op 2 manieren werden gefactureerd en waarvan er maar 1 gebruikt werd. En dat 15 maanden lang.
NeoDutchio
vindt dit leuk
Re: Netflix dubbel betaald
In dit verhaal ontbreken wat zaken. De belangrijkste vraag is of jullie het eerste Netflix abonnement zelf hebben aangeschaft of dat dit valselijk door iemand anders is gedaan. Maar dan blijft de vraag hoe die persoon aan jullie bankgegevens is gekomen.Netflixje schreef: ↑02 mar 2020 21:47Wij hebben Netflix dubbel betaald. Dit werd maandelijks afgeschreven via kpn aan netflix. Het was een ongeldig e-mailadres en is door ons nooit geactiveerd en gebruikt. We betaalden voor 4 schermen gedurende zo’n 15 maanden. Daarnaast hadden we een account voor 2 schermen via iTunes van Netflix. Dit werd wel gebruikt. Al diverse keren gebeld met beide partijen. Kpn wil een gedeelte van het bedrag vergoeden maar niet de totale kosten. Beide partijen nemen geen contact met elkaar op. Netflix wil niets crediteren. Onze rekening is misbruikt. Is er consumentenbescherming?
Re: Netflix dubbel betaald
In 15 mnden nooit je bankrek gecheckt?
Justmeagain
vindt dit leuk