3 weken geleden kocht ik een dekbedovertrek voor mijn zoontje bij de nickshop.
Aangezien ik nog steeds niets had ontvangen zocht ik een klantenservicenummer op deze site. Helaas uit de lucht. Ik vond het nummer op een bevestigingsmail maar helaas ook dit nr. was niet meer te bereiken. Ik heb het bedrag wel betaald via I-deal.
Wie herkent dit?
www.nickshop.nl
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] nickshop
Re: nickshop
Ik heb dus precies hetzelfde ervaren! Heb in september een bestelling geplaatst voor 2 dekbedhoezen en nog wat andere artikelen. Kreeg een mail begin oktober van Nickshop dat de vraag naar met name de dekbedhoezen zo groot was, dat de levering vertraagd was.....Ik heb het nummer van de bevestigingsmail gebeld om uitleg en daar werd mij verteld dat er de 3e week van oktober geleverd zou worden....
De eerste week van november nog steeds niets ontvangen, wilde weer gaan bellen, maar inderdaad niet via internet noch via het telefoonnummer meer te bereiken....Ik heb de betaling in september gedaan met mijn creditcard en ik heb de bank nu verzocht dit bedrag voor mij terug te vorderen. Moet daar formulieren voor invullen en dan gaan zij dit onderzoeken...
Ben benieuwd!
De eerste week van november nog steeds niets ontvangen, wilde weer gaan bellen, maar inderdaad niet via internet noch via het telefoonnummer meer te bereiken....Ik heb de betaling in september gedaan met mijn creditcard en ik heb de bank nu verzocht dit bedrag voor mij terug te vorderen. Moet daar formulieren voor invullen en dan gaan zij dit onderzoeken...
Ben benieuwd!
-
daniellenederpel
Ja hoor, bij mij precies hetzelfde: o.a. een dekbedovertrek besteld als verjaardagskadootje voor mijn zoontje. Na 3 weken nog niets. Iedere week gebeld en na 6 weken afgesproken dat ik mijn geld terug zou krijgen. Nu in totaal 3 maanden later wacht ik daar nog steeds op. Telefoonnummer en site zijn niet meer te bereiken...
Zorg dat je via de bank je geld terug krijgt, want dat kan maar binnen een bepaald tijdsbestek!
-
servosjes.
wij hebben het zelfde probleem dekbed van sponsbob besteld
maar tot heden niks.
vind dit een slechte zaak
maar tot heden niks.
vind dit een slechte zaak
-
servosjes.
Zoals u inmiddels weet is het bedrijf FulfilmentXXL failliet verklaard. FulfilmentXXL was het bedrijf achter de onlineshop Nickshop.nl en Nickshop.be en derhalve verantwoordelijk voor de levering van de door u bestelde producten. Vanwege dit faillissement heeft u de door u bestelde en betaalde producten nog niet mogen ontvangen. MTV Networks B.V., waarvan Nickelodeon onderdeel is, vindt het bijzonder vervelend dat het door u in Nickelodeon en Nickshop gestelde vertrouwen door het faillissement van FulfilmentXXL is geschaad. Ook realiseren wij ons dat het juist in deze onzekere tijden extra vervelend is niet te weten of een product nog geleverd wordt of niet. Daarom hebben wij als MTV Networks de afgelopen week overleg gepleegd met de curator over de mogelijkheid om de producten alsnog zelf uit te leveren. We zijn verheugd u te kunnen mededelen dat we hierover tot een akkoord zijn gekomen. MTV Networks zal zelf bij de leveranciers de producten inkopen en, met uw toestemming, zorgen dat de bestellingen alsnog bij u worden geleverd.
Als u naar aanleiding van deze email nog vragen heeft dan zijn wij bereikbaar via [email protected] en 020-493 7000 (hier kunt u uw telefoonnummer achterlaten, waarna u zult worden teruggebeld).
Als u naar aanleiding van deze email nog vragen heeft dan zijn wij bereikbaar via [email protected] en 020-493 7000 (hier kunt u uw telefoonnummer achterlaten, waarna u zult worden teruggebeld).