Hallo Allemaal,
ben inmiddels een beetje ten einde raad, dus vandaar dat ik dacht ik ga even spuien op het forum. Ik lig nu een tijdje overhoop met UPC. Wat is het geval,
Op 3 september 2010 is er een mediabox opgehaald van een tnt locatie op mijn naam. Echter ik heb de mediabox niet, maar deze is dus blijkbaar wel door iemand opgehaald. Verschillende malen contact gehad met UPC, zij zeggen jammmer wij kunnen zien dat er getekend is, dus u heeft de box en moet ook betalen. Heb aangegeven dat ik ook een mail heb gekregen dat er geen signaal komt uit de mediabox, klopt want ikheb hem niet, vervolgens is er opeens opgezegd (niet door mij??) Ik heb inmiddels aangifte gedaan van de verdwenen mediabox(wat al een toer op zich is), heb contact gehad met iemand van de TNT, in eerste instantie moest ik maar terug naar UPC, want zij zijn verantwoordelijk. Gelukkig was er een medewerkster zo aardig van de TNT klachten om mij te helpen, Nu blijkt dat er helemaal geen handtekening beschikbaar is van mij. UPC reageert niet op mijn mails, op mijn telefoontjes en mijn brieven. wat kan ik nu nog doen? Ik heb ze alle bewijsstukken al opgestuurd? kan ik het bedrag storneren? ik wil gewoon mijn oude pakket terug, maar volgens UPC bestaat deze niet meer? wat nu te doen?
heben jullie advies?tips?
alvast hartstikke bedankt.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] niet ontvangen mediabox upc
Re: niet ontvangen mediabox upc
Misschien moet je gewoon eens naar een UPC winkel gaan om het probleem uit te leggen.