LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nieuw jaar contract bij willen behouden zenderpakket UPC

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
bgelder

Nieuw jaar contract bij willen behouden zenderpakket UPC

Ongelezen bericht door bgelder »

Hallo,

Ik heb het volgende probleem met Horizon van UPC.
Ik heb direct bij de introductie van Horizon bij UPC mij hiervoor ingeschreven.
In september 2012 was het zo ver.
Daarbij kreeg iedereen extra het royaal + extra HD zender gratis voor de aanbiedings-periode
van 6 maanden. Deze opties heb ik al jaren en op zich is het best fijn om het tijdelijk gratis te krijgen.
Al direct heb ik aangegeven bij het afsluiten van het contract voor Horizon dat ik NA de actie periode ook nog steeds de extra pakketten wil blijven behouden en dat was geen probleem zei men.
Door alle ellende die de Horizon geeft met het functioneren van de box heeft UPC besloten de aanbieding 3 maanden te verlengen, dat was tot 1 juni.
1 juni zei UPC dat een en ander mis is gegaan met de Horizon abonnementen en dat mensen ten onrechte kregen te zien dat ze voor bepaalde zenders geen abonnement hebben en dat ze dat recht zouden zetten.
Achteraf is het helemaal geen fout, als je het royaal pakket + HD zenders wil blijven blijven behouden
dan moet je een nieuw jaarcontract afsluiten. Hoezo een nieuw jaar contract? Ik wil blijven behouden wat ik al jaren heb en dat heb ik ook aangegeven en niet weer een jaar vast zitten aan UPC. Ik heb daar nu 2 keer over gebeld maar dan komen er argumenten als "als ik de pakketten nu activeer dan zit u er automatisch weer een jaar aan vast, het systeem kan het niet anders verwerken" of "In de voorwaarden staat dat als u iets wil laten veranderen dan houd dat automatisch een nieuw jaarcontract in" en het laatste argument "Waarom zo u weg willen, het is toch helemaal geen bezwaar als u nu een nieuw jaarcontract krijgt?". Ik wil geen nieuw contract, ik wil blijven houden wat ik had zoals afgesproken en als ze hopelijk voldoende inschrijvingen hebben in mijn wijk voor glasvezel wil ik weg bij UPC. Want voor het Horizon debacle heb ik voor een periode van 2 jaren dubbel betaald door een "foutje in de software" en moest ik hemel en aarde bewegen om dat ongedaan te krijgen. De enige dat ik UPC heb is dat ik op dit moment geen alternatief heb. Gek word ik er van, iedere keer weer ellende. Dus zodra ik een alternatief heb wil ik weg en niet weer minstens een jaar vast zitten.

Als laatste wil ik nog kwijt dat de persoon die ik het laatste heb gesproken van UPC beweerde dat zij precies de zelfde dienst kunnen leveren als men via glasvezel kan krijgen. Misschien 3% niet.
Zijn argumenten daarvoor zijn wat zwakjes.
Ik hoop dat die 3% in ieder geval de klantgerichtheid betreft want die is zeer slecht bij UPC.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die iets dergelijks ervaren.

Vriendelijke groet,
B. van Gelder

UPC Webcare
verified

Re: Nieuw jaar contract bij willen behouden zenderpakket UPC

Ongelezen bericht door UPC Webcare »

Beste meneer/mevrouw van Gelder,

Vervelend om te horen dat je problemen hebt ervaren tijdens het aflopen van de Horizon aanbieding! Ik begrijp dat je hierover en over een nieuw jaarcontract bij royaal & HD ontevreden bent. Graag kijk ik wat ik voor je kan betekenen hierin.

Als je een e-mail stuurt naar [email protected] met als onderwerp
trosradar || royaal & HD verlenging || AB
dan help ik je graag verder.

In deze e-mail kun je jouw postcode en huisnummer vermelden en dan neem ik contact op.

Met vriendelijke groet,
Anne
UPC Webcare

devious

Ongelezen bericht door devious »

briljant...ik voel nu al een heel verhaal aankomen!

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

devious schreef:briljant...ik voel nu al een heel verhaal aankomen!
merkwaardig D voelt zo,n verhaal bij elke provider aankomen .

een contract is een contract ook bij UPC en hun horizon mislukking :lol:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

bgelder schreef:Hallo,

Ik heb het volgende probleem met Horizon van UPC.
Ik heb direct bij de introductie van Horizon bij UPC mij hiervoor ingeschreven.
In september 2012 was het zo ver.
Daarbij kreeg iedereen extra het royaal + extra HD zender gratis voor de aanbiedings-periode
van 6 maanden. Deze opties heb ik al jaren en op zich is het best fijn om het tijdelijk gratis te krijgen.
Al direct heb ik aangegeven bij het afsluiten van het contract voor Horizon dat ik NA de actie periode ook nog steeds de extra pakketten wil blijven behouden en dat was geen probleem zei men.
Door alle ellende die de Horizon geeft met het functioneren van de box heeft UPC besloten de aanbieding 3 maanden te verlengen, dat was tot 1 juni.
1 juni zei UPC dat een en ander mis is gegaan met de Horizon abonnementen en dat mensen ten onrechte kregen te zien dat ze voor bepaalde zenders geen abonnement hebben en dat ze dat recht zouden zetten.
Achteraf is het helemaal geen fout, als je het royaal pakket + HD zenders wil blijven blijven behouden
dan moet je een nieuw jaarcontract afsluiten. Hoezo een nieuw jaar contract? Ik wil blijven behouden wat ik al jaren heb en dat heb ik ook aangegeven en niet weer een jaar vast zitten aan UPC. Ik heb daar nu 2 keer over gebeld maar dan komen er argumenten als "als ik de pakketten nu activeer dan zit u er automatisch weer een jaar aan vast, het systeem kan het niet anders verwerken" of "In de voorwaarden staat dat als u iets wil laten veranderen dan houd dat automatisch een nieuw jaarcontract in" en het laatste argument "Waarom zo u weg willen, het is toch helemaal geen bezwaar als u nu een nieuw jaarcontract krijgt?". Ik wil geen nieuw contract, ik wil blijven houden wat ik had zoals afgesproken en als ze hopelijk voldoende inschrijvingen hebben in mijn wijk voor glasvezel wil ik weg bij UPC. Want voor het Horizon debacle heb ik voor een periode van 2 jaren dubbel betaald door een "foutje in de software" en moest ik hemel en aarde bewegen om dat ongedaan te krijgen. De enige dat ik UPC heb is dat ik op dit moment geen alternatief heb. Gek word ik er van, iedere keer weer ellende. Dus zodra ik een alternatief heb wil ik weg en niet weer minstens een jaar vast zitten.

Als laatste wil ik nog kwijt dat de persoon die ik het laatste heb gesproken van UPC beweerde dat zij precies de zelfde dienst kunnen leveren als men via glasvezel kan krijgen. Misschien 3% niet.
Zijn argumenten daarvoor zijn wat zwakjes.
Ik hoop dat die 3% in ieder geval de klantgerichtheid betreft want die is zeer slecht bij UPC.

Ik vraag me af of er meer mensen zijn die iets dergelijks ervaren.

Vriendelijke groet,
B. van Gelder
U bedoelt mensen die contracten niet goed lezen, en een soort van kerkelijke liefdadigheid verwachten van een bedrijf, opererend in een markt met straffe concurrentie?

Daar staat het forum hier vol van, dus die lotgenoten moeten niet al te moeilijk te vinden zijn middels de zoekfunctie.

Gesloten