Afgelopen maandag was Flevoland aan de beurt met de frequentiewijziging : nou, sindsdien zijn nl 1 , 2 en 3 verdwenen!
Dinsdag gebeld . De helpdesk onbereikbaar of ze spelen het bandje af met de instructie die ik al tig keer heb opgevolgd . Uiteindelijk via allerlei andere ( gratis!) nummers de techneuten gesproken. "men is er mee bezig ", Morgen weer eens proberen was het advies.
Volgende dag weer niets... Wederom gebeld : zelfde leuterverhaal. Handmatig kanaal 23 invoeren helt ook niet .
Inmiddels is het donderdagavond : nog steeds geen nl 1 2 en 3 .
Baal-baal . Wie heeft dezelfde ervaring ? Wat moet ik doen ???
Alvast bedankt voor je reactie,
paul
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] NL 1 2 en 3 verdwenen...
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 15 feb 2007 17:35
Re: NL 1 2 en 3 verdwenen...
he he, het werkt weer.... blijft over : een gevoel dat een bedrijf in communicatie een en ander niet goed "handelt" : helpdesk niet bereikbaar en geen relevante info op de website!
Re: NL 1 2 en 3 verdwenen...
Wat zijn die gratis nummers ?