In mei heb ik het abonnement van mijn (overleden) zwager opgezegd.
Als kennelijke reactie kreeg mijn schoonmoeder (zelfde naam en woonplaats, maar ander adres) bericht dat haar aansluiting per eind juni zou worden afgesloten. Telefonisch rechtgezet.
Vervolgens krijgt de "overledene" een brief waarin hij bedankt wordt voor zijn aanmelding voor een nieuw abonnement !
Door mij schriftelijk gereageerd met kopie overlijdensverklaring.
De toegestuurde mediabox heb ik niet van het postkantoor gehaald.
Vervolgens blijven ze aanmaningen sturen; ik heb nog enkele malen telefonisch gereageerd; dit bleef ook zonder resultaat.
Nu ontving ik een dreigbrief van de deurwaarder waarin ik gesommeerd wordt de rekening te betalen. Dit betreft dus 1 kwartaal abonnement plus € 62 incassokosten.
Dit alles volgens UPC veroorzaakt door iemand enkele weken na zijn dood !
Leuker kunnen ze het niet maken bij UPC, wel gekker !
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Nog meer drama UPC
-
- Berichten: 140
- Lid geworden op: 29 okt 2007 11:46
- Contacteer:
Re: Nog meer drama UPC
Beste pietjan4,
Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken. Ik ontvang graag de gegevens van uw overleden zwager en van uw schoonmoeder zodat wij dit alsnog correct kunnen afhandelen.
Zou u deze gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC webcare team
Onze excuses voor deze vervelende gang van zaken. Ik ontvang graag de gegevens van uw overleden zwager en van uw schoonmoeder zodat wij dit alsnog correct kunnen afhandelen.
Zou u deze gegevens willen mailen naar [email protected] onder vermelding van 'reactie tros radar forum'?
met vriendelijke groet,
Wassily-UPC
UPC webcare team