| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] non stop player van multi media expert
non stop player van multi media expert
In maart een nonstop player besteld en betaald ( 79,00 euro). 13 april een mail dat ze de kastjes niet meer konden leveren, omdat dit door de rechter verboden zou zijn. Iedereen zou zijn geld terug gestort krijgen.....tot op heden na diverse mails geen reactie of refund. Op internet staan heel veel reacties met precies dezelfde problemen......herkent iemand dit en wat zijn jullie ervaringen?
-
NeoDutchio
Re: non stop player van multi media expert
Toch mooi he, de bedrieger bedrogen. U zegt het zelf al dat er heel veel reakties op internet staan hierover. Ongetwijfeld staat er onder al deze reakties ook een oplossing.
Speciaal voor u wil ik opnieuw de reaktie geven: die is er niet. U kunt altijd aangifte doen van oplichting, maar wat wilt u dan zeggen? Ik heb een kastje besteld om illegaal tv mee te kijken en die wordt niet geleverd?
Sterkte.
Speciaal voor u wil ik opnieuw de reaktie geven: die is er niet. U kunt altijd aangifte doen van oplichting, maar wat wilt u dan zeggen? Ik heb een kastje besteld om illegaal tv mee te kijken en die wordt niet geleverd?
Sterkte.