LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Opzegprocedure bij @Home

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
H Penders

Opzegprocedure bij @Home

Ongelezen bericht door H Penders »

Jarenlang ben ik een tevreden klant geweest bij @home, met een TV en Internetabonnement. Na herhaalde vergeefse pogingen om bij @Home ook telefoon te krijgen ben ik uiteindelijk overgestapt naar Versatel. Eerst alleen voor internet, maar uiteindelijk ook voor telefonie en TV. Het TV abonnement heb ik opgezegd volgens de procedure die te vinden is op de website van @home. Toen ik vorige maand toch nog beeld had en de abonnementskosten nog werden afgeschreven heb ik gebeld. Reactie van de helpdesk: uw verhaal klopt: u zult alsnog worden afgesloten en krijgt uw geld terug. Een maand later is er echter nog niets gewijzigd Ik bel weer en de juffrouw van de helpdesk zegt: uw verhaal klopt wel, maar wij hebben geen brief van u ontvangen. Heeft u dat wel aangetekend gedaan? Vervolgens word ik voor de keus gesteld: afsluiten per 17 juni en geen restitutie, of ik moet nog maar eens een brief sturen. Het contract loopt dan nog wel door. Ik heb uiteindelijk maar voor het eerste gekozen om er vanaf te zijn.
Overstappen van provider moet soepel kunnen verlopen: de een komt de ander gaat, zo is dat nu eenmaal. Jammer dat @home zich verlaagt tot dit soort kinderachtige praktijken.

pvd

Re: Opzegprocedure bij @Home

Ongelezen bericht door pvd »

@home is hierin echt niet de enige, hoor! Het bewijst eens te meer dat de klant al lang geen koning meer is.

Zelf verwachten ze dat wij hun rekeningen, welke niet aangetekend verstuurd worden, wel allemaal ontvangen. Het vreemde is dat de post die de omgekeerde volgorde bewandeld vrijwel altijd zoek raakt.....

pvd

Gesloten