Vandaag kreeg ik een brief van Incasso bureau Transfair.
Toen ik ging bellen met UPC bleek dat sinds eind december 2006 de overgang van kabeltv van Eneco naar UPC is gegaan. Wij hebben hier nooit geen bericht van gehad. Zelfs geen rekeningen. Nu ineens een incasso maatregel terwijl ik zelfs geen herinneringen heb gehad.
Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Groet,
Kees van der Hidde
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overgang Kabeltv van Eneco naar UPC
Re: Overgang Kabeltv van Eneco naar UPC
Ik heb precies hetzelfde, maar heb al een klacht/bezwaar naar upc gestuurd. En morgen ga ik mijn rechtsbijstand maar eens inschakelen!
nog sterker.. sinds vandaag zijn we afgesloten.. lekker is dat..
wanneer werd de kabel ook weer vrijgegeven?
NOOIT meer upc in dit huis.
wanneer werd de kabel ook weer vrijgegeven?
NOOIT meer upc in dit huis.
Reageren is moeilijk bij UPC.
Ook de rechtsbijstand kan aangetekende brieven sturen maar als zij nergens op reageren kan het een hele lange en moeilijke zaak worden.
Je kan je beter niet druk maken ook al is dit moeilijk.
Ga vragen of je bij de buurman zolang een coax kabel in zijn doos mag stoppen tot het is opgelost of ga over naar digitenne of schotel.
Persoonlijk ben ik destijds overgestapt naar de schotel en het bevalt mij prima.
UPC is bij mij na 5 jaar nog steeds niet welkom.
Testertje
Ook de rechtsbijstand kan aangetekende brieven sturen maar als zij nergens op reageren kan het een hele lange en moeilijke zaak worden.
Je kan je beter niet druk maken ook al is dit moeilijk.
Ga vragen of je bij de buurman zolang een coax kabel in zijn doos mag stoppen tot het is opgelost of ga over naar digitenne of schotel.
Persoonlijk ben ik destijds overgestapt naar de schotel en het bevalt mij prima.
UPC is bij mij na 5 jaar nog steeds niet welkom.
Testertje
Woensdag heb ik al een brief gekregen van het incassobureau dat ze van UPC de zaak moesten sluiten. Dus het lijkt er toch op dat mijn brief al genoeg effect had. Rechtsbijstand laat de zaak nog heel even open, want een officieel bericht van upc is er nog niet. TV kijken is ook weer mogelijk vanaf woensdag...
To be continued?
To be continued?