Beste Mensen,
Ik ben in januari automatisch overgegaan van Concepts alles in een naar Telfort alles in een.
Bij Concepts heb ik zelf opnameapparatuur aangeschaft voor 240 euro.
Bij de overgang naar Telfort kregen we een aanbieding om voor het zelfde bedrag met de zelfde rechten door te gaan. Dit was voor mij toen reden om op het aanbod van Telfort in te gaan.
Echter: vandaag bleek dat de opname functie zonder overleg vooraf is uitgezet! Ongehoord!!
Mede omdat de prijs bij Telfort 45 euro voor digitale tv kosten met een meerprijs van 5 euro voor de opname functie.
ziet u. Vreemd!!! Ik mag 55 euro gaan betalen voor het opnamepakket terwijl andere Telfort abonnees dit voor 50 euro krijgen.
Dit is een ongelofelijke ongelijkheid die niet strook met de voorwaarden die Telfort op haar Site heeft staan.
De Helpdesk kon mij niet verder helpen, ik wordt binnen 48 uur terug gebeld. Nu vraag ik me af waarom mijn abonnement niet meteen naar een "Telfort" abonnement omgezet kan worden.
Telfort dreigt een klant kwijt te raken.
m.vr.gr.
Koos
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] overstap van concepts naar Telfort glasvezel
Re: overstap van concepts naar Telfort glasvezel
Nah, dàt zal ze leren.koptroot schreef:...Ongehoord!!...ziet u. Vreemd!!! ... ik wordt ... niet meteen naar een "Telfort" abonnement omgezet ..
Telfort dreigt een klant kwijt te raken....