| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Overstapservice ZIGGO
-
Straatman76
Overstapservice ZIGGO
Begin 2010 stapte ik niets vermoedend over van Tele2 naar ZIGGO. De medewerker van ZIGGO vroeg mij om mijn Tele2 klantgegevens en zou het allemaal voor me gaan regelen; geen probleem! WEL dus!! Anderhalf jaar later zit ik met een dikke claim van Tele2 voor het onrechtmatig opzeggen van mijn contract en achterstallige betalingen... de oplossing van ZIGGO: dan had u gebruik moeten maken van de overstapservice, Tele2: eigenschuld, had u maar bij ons moeten blijven; maar als u nu terugkomt, dan kunnenn we wel wat aan die claim doen!!
ZIGGO heeft verkeerd gehandeld net als Tele2 en wie is de dupe?? Juist de consument! Ik zou zelfs voor Tele2 hebben getekend bij UPS voor ontvangst van een nieuwe decoder... Nee, niet in mijn bezit!
Wat nu????
ZIGGO heeft verkeerd gehandeld net als Tele2 en wie is de dupe?? Juist de consument! Ik zou zelfs voor Tele2 hebben getekend bij UPS voor ontvangst van een nieuwe decoder... Nee, niet in mijn bezit!
Wat nu????
Re: Overstapservice ZIGGO
Straatman76 schreef: Tele2: eigenschuld, had u maar bij ons moeten blijven; maar als u nu terugkomt, dan kunnenn we wel wat aan die claim doen!!
Dit klinkt van uit tele2 als chantage, had je nog een vast contract bij tele2?
Wat je niet in je bezit hebt kan je ook niet terug geven toch?
-
Straatman76
Schijnbaar wel, maar ik was me daar niet van bewust... Ziggo had mijn contract helemaal niet over kunnen nemen volgens hen!
Heb je geen papieren waarin je dat na kan trekken dan? Anders heb je 2 contracten en dat zou idioot zijn , betaal je dubbel voor hetzelfde.
-
Straatman76
Dat is er dus niet!! En dat is het grootste probleem... Tele2 geeft haar fout toe, maar willen toch geld zien... ZIGGO wil wel wat betekenen, maar doet niets dan alleen terugvallen op de overstapservice!!
Ik neem de stelling aan, wat ik niet afneem, betaal ik niet!
Ik neem de stelling aan, wat ik niet afneem, betaal ik niet!
Ga eens naar het juridisch loket in je woonplaats , die kunnen beter advies geven en het is gratis. succes.
-
Ziggo-webteam_Alex
Hallo Straatman76,
Beetje vreemd dat het na 1 1/2 jaar nog weer achter je aan komt. Ik vindt het vreemd als het via onze overstapservice is gegaan dat als er een contact aan zat bij Tele2 dat wij hem hebben kunnen opzeggen.
Zou ik daarom je postcode en huisnummer mogen zodat ik kan kijken in onze systemen wat er die tijd allemaal gebeurd is aan onze kant.
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
Beetje vreemd dat het na 1 1/2 jaar nog weer achter je aan komt. Ik vindt het vreemd als het via onze overstapservice is gegaan dat als er een contact aan zat bij Tele2 dat wij hem hebben kunnen opzeggen.
Zou ik daarom je postcode en huisnummer mogen zodat ik kan kijken in onze systemen wat er die tijd allemaal gebeurd is aan onze kant.
Alvast bedankt,
Ziggo webteam Alex
-
Straatman76
Alex,
Mijn postcode 4614KG, huisnummer 3
Als je meer moet weten, dan hoor ik dat graag! Ik begin er echt een beetje moet van te worden, zeker als ik door de helpdesk niet wordt geholpen, maar weggestuurd wordt met een eigen schuld dikke bult!
Er is mij wat beloofd en die belofte is niet na gekomen, dat is misleiding... als ik had geweten dat ik niet over kon stappen had ik dat niet gedaan. Mijn tv-aansluiting is geen 1250,- EURO waard!!
Mijn postcode 4614KG, huisnummer 3
Als je meer moet weten, dan hoor ik dat graag! Ik begin er echt een beetje moet van te worden, zeker als ik door de helpdesk niet wordt geholpen, maar weggestuurd wordt met een eigen schuld dikke bult!
Er is mij wat beloofd en die belofte is niet na gekomen, dat is misleiding... als ik had geweten dat ik niet over kon stappen had ik dat niet gedaan. Mijn tv-aansluiting is geen 1250,- EURO waard!!
Straatman76
onderaan de site staat je profiel en ook pb functie , beter die te gebruiken dan hier op het forum je gegevens neer te zetten.
onderaan de site staat je profiel en ook pb functie , beter die te gebruiken dan hier op het forum je gegevens neer te zetten.