LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] PHILIPS 42PFL5028H/12

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
Joey91

PHILIPS 42PFL5028H/12

Ongelezen bericht door Joey91 »

Hallo,

Ik heb gisteren een PHILIPS 42PFL5028H/12 bij Mediamarkt gekocht en vandaag beginnen gekregen,
Ben vervolgens begonnen met de tv in elkaar zetten, toen ik de tv installatie wou gaan doen .
Kwam ik tot mijn stomme verrassing er achter dat Mediamarkt of Philips een energie sticker op de Led tv
hebben geplakt zonder enige folie er onder

Wat kan ik hier tegen beginnen ?
Heb zelf niet geprobeerd om de sticker te verwijderen, aangezien de garantie vervalt op dat moment neem ik aan.

http://www.mediamarkt.nl/mcs/product/PH ... infoTabNav

Afbeelding

Met vriendelijke Groet,
Joey de boer,

olaf79

Re: PHILIPS 42PFL5028H/12

Ongelezen bericht door olaf79 »

Zou niet inzien waarom het verwijderen van een sticker de garantie doet verlopen. Staat er in de handleiding dat je de sticker niet mag verwijderen? Sticker zit op een rare plaats trouwens. Heb je misschien een showroom model ontvangen (zonder het te weten).

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Bij mij zat er ook zo'n sticker op geplakt (niet bij Mediamarkt vandaan) ,gewoon voorzichtig eraf gehaald,Philips heeft ze erop geplakt.
Waarom zou de garantie vervallen?

gr Henk

F.van Holten

Ongelezen bericht door F.van Holten »

Heeft u het al in overweging genomen, om even met de klantenservice van M.M. te bellen.
Dat is toch het eerste wat u doen moet, dit forum geeft geen garantie op u TV.

Joey91

Ongelezen bericht door Joey91 »

olaf79 schreef:Zou niet inzien waarom het verwijderen van een sticker de garantie doet verlopen. Staat er in de handleiding dat je de sticker niet mag verwijderen? Sticker zit op een rare plaats trouwens. Heb je misschien een showroom model ontvangen (zonder het te weten).
Ja was mijn eerste vermoeden ook, reden waarom ik zelf zij dat me garantie verloopt,
Is omdat ik heel klein hoekje van de label probeerde weg te kregen waardoor ik zag dat de onderlaag van de label blijf zitten.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

je kan hem ook gewoon laten zitten. tv is groot zat :D

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

Ja was mijn eerste vermoeden ook, reden waarom ik zelf zij dat me garantie verloopt,
Is omdat ik heel klein hoekje van de label probeerde weg te kregen waardoor ik zag dat de onderlaag van de label blijf zitten.
Kan je met een droog doekje(doekje waarmee ik ook Cd's mee schoonmaak) zo wegvegen tenminste bij mij wel het geval.

gr Henk

devious

Ongelezen bericht door devious »

Misschien heel debiel, maar ik zou eerst Philips bellen. En als die em erop hebben geplakt moeten ze ook weten hoe het eraf hoort te gaan.
Je zou niet de eerste zijn die met een beschadigt scherm terug moet, en alleen vanwege een debiele sticker.
Eerst Philips, dan evt. Mediamarkt. En dan gewoon een andere tv.

Gesloten