Sinds een paar weken krijg ik geen beeld meer als de tv uit is geweest. Bij het opnieuw aanzetten van de tv moet ik eerst de zenders opnieuw installeren en daarna bijwerken. Daarna heb ik weer de zenders op mijn tv. Ook valt hij af en toe vanzelf uit. Heel onhandig, gezien dan de hele installatie-procedure weer gedaan moet worden !
Ziggo gebeld, deze zegt dat het aan de tv ligt, technische dienst van Philips gebeld, deze zeggen dat het aan ziggo ligt. Zij geven namelijk aan dat deze Philips tv NIET ziggo-gecertificeerd is ??
Omdat de tv buiten de 2 jaar garantie valt wil de technische dienst een 'coulance-regeling' hanteren; max. € 213,- aan kosten voor een reparatie. Zij willen het probleem verhelpen door het moederbord van de tv te vervangen, dat zowiezo meer dan €213,- kost. Op mijn vraag of het probleem hiermee blijvend verholpen is zegt met nee, als ziggo het signaal weer veranderd kan hetzelfde probleem terug komen ?
De tv is mij destijds verkocht als zijnde ziggo-gecertificeerd door de media markt, zij hebben me zelfs het ziggo-kaartje gelijktijdig verkocht ! Achteraf blijkt dat blijkbaar ziggo en philips niet eruit zijn gekomen betreffende de certificering en ik moet de rekening betalen ?
Heeft iemand een idee wat ik kan doen ?