LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] prijzen canal digitaal

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
esther schouten

prijzen canal digitaal

Ongelezen bericht door esther schouten »

Wij hebben al 5 jaar een set top box pakket dat is het meest eenvoudige pakket als je alle nederlandse zenders wil. Nu zijn we 5 jaar geleden begonnen met 29,95 per jaar. Omdat wij twee televisies hebben hebben we twee smart cards dus zijn we twee keer 29,95 kwijt. Elk jaar wordt het abbonnement onaangekondigd duurder. Het was vorig jaar 49,95 per jaar voor dezelfde service en pakket. Wel erg hoge inflatie correct vinden wij. Tot onze grote verbazing moeten we dit jaar 69,95 per jaar per smartcard betalen. Dit vinden we echt te duur dus hebben we maar 1 smartcard betaald en kunnen we maar op 1 televisie tegelijk kijken. Maar wat blijkt nu als je van een smartcard af wil moet je 16 euro afsluitkosten betalen. Dus hun kunnen je abbonnement zonder vooraankondiging verhogen met 20 euro maar als je daar niet me akkoort gaat moet je nog eens 16 euro betalen belachelijk!! wat vinden andere canal digtaal gebruikers hier van? Dit kan toch niet zo doorgaan met de prijsstijgingen. Wij kunnen niet anders dan met de schotel televisie ontvangen dus ze vinden zich machtig maar klantvriendelijk ho maar.

geengast

Re: prijzen canal digitaal

Ongelezen bericht door geengast »

Vooropgesteld: als je bij Canal Digitaal wat wil regelen, is het vaak hopeloos. Een uur aan de telefoon hangen en nog niet geholpen worden, schriftelijke formulieren insturen die na 30 dagen (!) nog niet in behandeling zijn genomen etc.

Uw boosheid is correct, maar....u had op moeten zeggen wegens de prijsverhoging (binnen 30 dagen na aankondiging). Dan was dat gratis geweest.

Beter nog: u had eigenlijk moeten upgraden naar het basispakket van 9,95 per maand. Dat had twee voordelen: meer zenders én een tweede set-top geactiveerde kaart voor één euro per maand, dus 10,95 x 12 = 131,40 per jaar. Meer zenders dus en nog goedkoper dan twee set-top abonnementen!

g.v.d.

Ongelezen bericht door g.v.d. »

Na ruim 2 jaar geleden de schotel verwijderd te hebben i.v.m. wederom een nieuwe smartcard aanschaffen en binnen een half jaar een nieuwe ontvanger.
Werd er toch nog een geld van mijn rekening geschreven, dom ja vergeten de machtiging in te trekken.(dankzij tip op dit forum zelf terug laten boeken)
Dom ook, wat later bleek het abonnement niet stop gezet, ik dacht is wel duidelijk als ik geen nieuwe kaart aanschaf.
Na 2 dagen,op diverse tyden geprobeerd,contact gekregen, telefonisch e-mail lukt dus echt niet bij deze firma.
Ik moest officeel opzeggen, netjes papieren gekregen en terug gestuurd, netjes de bevestiging gehad dat ze volgend jaar april het abonnement stopzetten.
Maar ze willen nu wel dat ik nog even een jaar abonnement vooruit + afsluitkosten betaal, samen 85,95 euro voor iets waar ik al jaren geen gebruik van maak.
CD was hier van op de hoogte want kreeg al zeker een jaar geen post en/of info meer toegestuurd.
Heeft iemand tips hoe ik dit aan moet gaan pakken want niemand wil betalen voor iets waar hij geen gebruik van maakt toch ?

Ik zie graag alle reacties tegemoet

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

heb het zelfde probleem ,had het 2 jaar geleden opgezegt .Stond op de factuur :aboprijs is gewijzigd u dient de gewijzigde prijs te voldoen tenzij u het binnen 30 dagen na factuurdatum(15sept 2007)schriftelijk en kosteloos opzegd.1 okt opgezegt ruim binnen 30 dgn.Bevestiging van cd gehad ,dat ze mijn opzegging accepteren.Maand later geld afgeschreven,laten storneren.Krijg niets als aanmaningen,diverse keren gebeld,geschreven.Niets mee te maken betalen.Dus niet.Heb al diverse dreigbrieven van hun incasso(Lindorff voorheen Transfair)gehad,verschillende nepbrieven van 3 verschillende deurwaarders,conceptdagvaarding.Heb naar allemaal kopie factuur,opzegbrief,bevestiging cd opgestuurd,zeggen allemaal hetzelfde,interesseert ons niet betalen en afsluitkosten ook,echt niet.Nu heb ik een dagvaarding gehad voor 5 aug.Ze zetten het zelf op de factuur en dan gaan ze zo zitten etteren,lekker klantvriendelijk,bij mij nooit geen cd meer ,al waren ze de enigste

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

@ Ester Schouten,

Je kunt door te stoppen deze kaart nog wel voor Nederland 1,2 en 3 en BVN gebruiken...
Dus zo kijk je gratis op 2e TV.

Als je een naast de scart ook de antenne uitgang gebruik is vaak op 2e tv dit wel mogelijk...
of de aansluiting van 2e scart indien niet te lang voor slaapkamer gebruiken.

De nieuwste twin Tuners met HDMI kun je tot 10 Meter aansluiten en die van mij heeft 3 aansluitingen dus TV, PC en Slaapkamer....
Dus met 1 kaart op 3 plekken kijken kan wel!

Vraag een speciaalzaak eens naar de nieuwste Twin tuners met HDMI voor beter beeld en slechts 1 kast is voldoende indien je 2 kanalen op 1 satelliet wilt bekijken...

Ik betaalde inclusief 320 Gb hard disk maar €289,- dus dat valt wel mee gezien wat ze met scart nog kosten.

esther schouten

Ongelezen bericht door esther schouten »

Het antwoord op mijn reactie over het upgraden van mijn abbonnement vind ik niet juist. Je zegt dat je een duurder pakket kunt nemen en dan een goedkooe tweede kaart hebt. Dat klopt maar dan ben je wel 131 euro per jaar kwijt terwijl ik 5 jaar geleden 60 betaalde. De tip van de kabel is een goede maar de slaapkamer is wel redelijk dichtbij maar het aanal meters dat je met de kabel moet maken is denk ik te groot en je kunt dan zeker niet zappen op de slaapkamer denk ik maar bedankt voor de tip. Ik blijf er bij dat canal digital misbruik maakt van hun positie in de markt en dat het niet normaal is om die hoge prijsstijgingen maar door te voeren. Schijnbaar willen ze minder klanten of moeten ze eerst publiekelijk aangepakt worden en daar hoop ik op.

snepke

Ongelezen bericht door snepke »

Het OM en NMA is al een onderzoek gestart naar cd en hun incasso (lees Lindorff voorheen Transfair)Cd en hun incasso worden vervolgd wegens oplichting en valsheid in geschriften

agro

Ongelezen bericht door agro »

Je kan met onbeperkt aantal tv's kijken op 1 abonnement (kaart) door middel van cardsharing, met de juiste ontvangers bv dreambox.

Gesloten