LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Problem afschrijving digitale tv @home

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
JWL

Problem afschrijving digitale tv @home

Ongelezen bericht door JWL »

Hallo

Wij hebben een groot probleem met @home. We proberen al sinds mei 2006 ons abonnement af te laten schrijven. Machtiging gegeven etc. Dit lukt maar steeds niet. Ik heb nu al een aantal keren zelf het geld over gemaakt. Nu krijgen we van @home aanmaningen en herinneringen dat we niet betaald hebben.

Ik heb al diverse klachten ingediend en voor het ongemak al een bos bloemen en twee maanden gratis film 1 kijken gekregen. Ze hebben ook ruiterlijk toegegeven dat zij fout zitten.

Gisteren weer een herinnering gehad dat we moeten betalen. Contact gezocht met de "help"desk. "Tja meneer we kunnen niets terugvinden. Volgens onze gegevens heeft u niet betaald. Wel vreemd eigenlijk want uw automatische incasso is wel geactiveerd". Ik geef aan dat ik wel betaald heb en noem de data etc. Antwoord van de helpdeskmuts "tja dat zijn uw woorden" Ik vraag naar de leidinggevende maar die krijg ik niet te spreken want "dat doen we niet bij @home"

Ik heb nu weer een aangetekende brief gestuurd met alle bewijsstukken van mij betalingen aan deze $@$@%%#! club.
Verder heb ik in deze brief aangegeven dat ik de klerezooi per onmiddelijke ingang opzeg en dat ik een vergoeding wil voor telefoon - en portokosten.

Zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen met @home digitale tv? Wat kan ik verder nog voor stappen ondernemen tegen deze wanvertoning door @home?

MAXIEM

Re: Problem afschrijving digitale tv @home

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag jwl,

Kijk ook eens op Kassa bij FORUMS.

Groeten, Maxiem.

fjduran

Ongelezen bericht door fjduran »

Heb, volgens @Home, een betalingsachterstand, omdat @Home niet in staat is correct te factureren. Ben daarom afgesloten van digitale tv, want ik moest eerst alles betalen, ook al heb ik alle correspondentie opgestuurd waarin staat dat @Home fouten heeft gemaakt. Hier word je heel moe van. Je komt nauwelijks door de @Homevesting heen. Heb daarom maar de hulp van de geschillencommissie CAI ingeroepen. Misschien dat er nu een deurtje opengaat.

MAXIEM

Ongelezen bericht door MAXIEM »

Dag fjduran,

Je schrijft dat je de hulp hebt ingeroepen van de commissie CAI. Vraag: is dat dezelfde commissie als de Geschillencomissie Telecommunicatie.

Geschillencommissie telecommunicatie:

http://www.sgc.nl/commissie.asp?commissie=3

Postbus 90600
2509 LP
Den Haag
tel: 070 - 3105310.

Zo niet, dan zou ik graag de gegevens van deze commissie CAI van je willen hebben.

Met dank en vriendelijke groet, Maxiem.

Gesloten