LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] problemen met dvd-recorder.

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
H. Bulters

problemen met dvd-recorder.

Ongelezen bericht door H. Bulters »

Ik heb nu zo'n 3 maanden digitale tv van KPN. Ik ben er niet tevreden over. Slercht beeld (maar volgens de tuner 98% ontvangst wat dus goed is), dus moet ook een buiten antenne hebben. Veel rompslomp met afstandbedieningen, vooral als je wilt opnemen. Daarbij komt dat de makkelijke mogelijkheden van dvd recorders komt te vervalllen. Bij het opnemen met een dvd-recorder kan er niet tegelijk worden afgekeken, wat juist zo makkelijk is. Hij kiest namelijk het signaal van de tuner. Dit is mij nooit verteld, maar KPN geeft het wel toe. Niemand daar problemen mee???????

apoc

Re: problemen met dvd-recorder.

Ongelezen bericht door apoc »

Nou... ik zelf niet,

maar moeders wel, want die had namelijk net een nieuwe gekocht en die werkte dus ook niet met de tuner van CAIW (niet KPN, maar dan toch wel digitaal).

Het is een groot probleem die ze zelfs na koop van hardschijfDVD in de winkel toegeven.... en dan niet je geld terug geven, ook niet als je binnen 7 werkdagen het product terugbrengt... maar ik dwaal af.

Zelf zijn we helemaal niet blij met de digitaal gaan van de kabel, maar het is niet anders volgens de kabelexploitant CAIW. Verder kan er ook maar met 1 Tv gekeken worden en de 2de tv die moet maar hetzelfde kijken, wat ook leuk is.

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Hallo

Ik heb de indruk dat u beiden een single tuner heeft met harde schijf.
En dan klopt uw verhaal helemaal .

klopt dit ?

Tim

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik heb een twin tuner zonder harde schijf. Wel een dvd recorder met harde schijf. Het probleem is als de twin tuner aan staat hij ook altijd dat signaal het enige zal pakken. Dus kan ik niets meer met de dvdrecorder bekijken als ook de twintuner op opnemen staat.

apoc

Ongelezen bericht door apoc »

je heb helemaal gelijk...

en wat kunnen we er aan doen.... helemaal niets...

Gesloten