heb 27-08-2010 mijn kapotte digitale Samsung HD-ontvanger met interactieve televisie naar Teleplan opgestuurd ter reparatie / omruil voor een nieuwe. Teleplan is het bedrijf waar Ziggo mee samenwerkt als het gaat om reparaties en verzending van ontvangers.
Na tot vandaag toe 5 à 6 keer te hebben gebeld naar Ziggo, met de vraag waar mijn ontvanger blijft (met daarbij diverse excuses) werd ik vandaag - complimenten - netjes gebeld door Ziggo met informatie.
Het blijkt dat Teleplan problemen heeft met het verzenden van ontvangers naar klanten. Schijnbaar ben ik niet de enige klant, die al meerdere weken tot maanden aan het wachten is op een andere ontvanger voor televisie. Er zijn meerdere gedupeerden en het management van Ziggo heeft dit opgepakt om op te lossen. Chapeau, maar ik als consument koop daar niets voor.
Ik heb van Ziggo de track&trace-code gehad, en raadpleging bij TNT Post laat zien dat mijn nieuwe ontvanger op 06-09-2010 (nu > 3 weken geleden!) gereed is gezet om aangeboden te worden aan de post. En daar houdt het op.
Zojuist heb ik bericht gestuurd naar Teleplan met daarin mijn onvrede over de gang van zaken. Ik geef ze tot vrijdag om te reageren, daarna neem ik zelf contact met ze op. Ziggo kan dit blijkbaar niet, is mij verteld.
Mijn vraag is: zijn er meer ontevreden klanten van Ziggo, die een ontvanger ter reparatie / omruil naar Teleplan hebben opgestuurd en nu ook nog steeds wachten op een andere ontvanger of de gerepareerde ontvanger retour?
Meldt u zich dan via het forum, want als we met genoeg zijn, kunnen we Teleplan wellicht sneller aanpakken. En wellicht hebben we dan nog een leuk item voor Radar
Ik zal jullie op de hoogte houden van de reactie van Teleplan.
Bij genoeg interesse is het wellicht wijs dat de contactgegevens incl. telefoonnummer van Teleplan worden gepubliceerd op dit forum.
M.v.g.,
Lerp81