LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] proefabbonnement extra zenders KPN

Hier kan je jouw mening kwijt over (digitale) televisie.
runningmichel

proefabbonnement extra zenders KPN

Ongelezen bericht door runningmichel »

Kreeg ik in november een brief van KPN van twee maanden gratis proefabbonnement op eredivisielive en extra zenders. Brief heb ik niet goed gelezen zodat ik niet wist dat ik deze zelf moest stopzetten na die twee maanden. Nu heb ik een maand of vijf 25 euro betaald voor iets wat ik niet heb gebruikt. Ik had ook nergens om gevraagd overigens.
Mag de KPN dit zomaar doen? Ben je uberhaupt verplicht om een proefabb. via een brief te moeten stopzetten ?

berndv

Re: proefabbonnement extra zenders KPN

Ongelezen bericht door berndv »

Dit is een lastige. De in december ingegaan wet van Dam geeft aan dat proefabonnementen niet meer automatisch omgezet mogen worden in een volledig abonnement. Helaas is uw proefabonnement in gegaan voordat deze wet in werking trad. Het ingaan van het volledige abonnement is weliswaar nadat de wet in werking trad, maar dat is op basis van een overeenkomst die nog volgens oude wetgeving aan was gegaan, en de wet van Dam geld officieel alleen voor nieuwe overeenkomsten. Dus u weet in ieder geval zeker dat het niet weer automatisch verlengd gaat worden.

Gesloten