al een tijdje beschik ik over de samsung e6100..
In eerste instantie aangesloten op een STB, maar die verplaatst naar de slaapkamer en e6100 met een digitale CI+ module van ziggo aangesloten..
Nu merk ik de laatste tijd, vooral bij voetbalwedstrijden, om een bepaalde duur (rond de 10 min) een waasje in het beeld voor 1 sec die als blokjes worden weergegeven. Dit is dan alleen over het object dat beweegt, dus niet het hele scherm.
Dit heb ik alleen met (live) digitaal TV. Uitzending gemist en films geen probleem.. Vreemde ook bij reclameblokken geen probleem.
Aansluiting TV op WCD met een hirschmann kabel. Deze is doorgetrokken op een tratec antenneversterker in de meterkast.. Signaalsterkte is tussen de 94% - 98%. BER altijd op 0. Er is tevens een internetkabel vanaf modem naar TV doorgetrokken.
Voorheen met de STB was dit voorval er niet.
Beeldverbeteraars staan uit. Ik heb de standaard instellingen ietwat gewijzigd..
Verder heb ik ook een modem aangesloten op de tratec.. Verbinding naar mijn PC is draadloos, en wil soms eruit vliegen. Maar is dan ook zo weer hersteld. Naar TV is het bekabeld.. Ik weet niet of dit eventueel problemen kan veroorzaken..
Ik zal binnenkort een filmpje plaatsen met het probleemgeval.. misschien dat het meer duidelijk biedt.. Uiteraard mag er ook eerder worden gereageerd
alvast bedankt voor hulp