| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Samsung led tv actie
-
A. van Walraven
Samsung led tv actie
Wij hebben een nieuwe samsung led tv gekocht, want daarbij kon je kiezen tussen een nieuwe afstand bediening met toetsenbord of een touchscreen na registratie. Netjes geregistreerd alles was duidelijk op 14 oktober (actie loopt tot 17 okt 2011) Nu 14 dec. 2011 een mail gekregen(na een keer of 7 gebeld en gemaild te hebben) dat de actie is afgelopen en dat ik niet geregistreerd ben. Weer samsung gebeld hoe dit nou mogelijk is en wat ze er aan gaan doen?? NIKS was het antwoord van de klanten service, niets is meer mogelijk!! Maar er zijn wel al meer klanten geweest die dit zelfde probleem hebben. Dit is goede handel voor samsung veel beloven en niets nakomen. Nu is er weer z'n actie dan krijg je €150,00 en zoveel film budget erbij. Klink goed maar nu nog krijgen. Dit mag een hele koude douche worden!! Wat kan ik nu doen? en hoe?
Re: Samsung led tv actie
Simpelweg gewoon genieten van je televisie.
En wat moet je met een afstandsbediening? Ik heb sinds kort de Logitech Harmony One en dan kunnen gelukkig alle andere losse afstandsbedieningen de kast in. Die ene extra van Samsung was dus toch in de kast beland
Daarnaast, wat moet je met een toetsenbord op je ab?
En wat moet je met een afstandsbediening? Ik heb sinds kort de Logitech Harmony One en dan kunnen gelukkig alle andere losse afstandsbedieningen de kast in. Die ene extra van Samsung was dus toch in de kast beland
Daarnaast, wat moet je met een toetsenbord op je ab?
-
Bob Schurkjens
Heeft u voldaan aan de actievoorwaarden?
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... lgfzkJWdvQ
https://docs.google.com/viewer?a=v&q=ca ... lgfzkJWdvQ
-
A. van Walraven
Ik heb mij geregistreerd bij samsung. Ik heb geen uitnodiging gekregen van samsung voor barcodes of aankoopbon op te sturen. De keren dat ik gebeld heb naar de klantenservice hebben ze mij er ook niet op gewezen? "service" betekent toch de klant naar tevredenheid helpen?
En een logitec kopen als je als je een smartremote "krijgt"? En bij de duurdere modellen mag je kiezen uit 2 soorten.
Ik voel me flink ge.....
En een logitec kopen als je als je een smartremote "krijgt"? En bij de duurdere modellen mag je kiezen uit 2 soorten.
Ik voel me flink ge.....
Dus die smartmote stuurt ook jouw gameconsole, mediabox van je tv provider, je homecinema/versterker en alle andere apparaten aan?A. van Walraven schreef:En een logitec kopen als je als je een smartremote "krijgt"? En bij de duurdere modellen mag je kiezen uit 2 soorten.
Zodat je met 1 druk op 1 knop in 1 keer bij tv kijken je tv inschakelt, je homecinema inschakelt en je mediabox inschakelt?
-
stofzuigertje
Is het wel een Nederlandse of grijze import?
Uit buitenland geïmporteerde zijn zeer moeilijk te registreren.
Uw verkoper moet zorgen voor een NL model of dit achteraf regelen als het niet lukte, hij bood deze actie aan dus moet er voor zorgen dat het ook mogelijk is.
Uit buitenland geïmporteerde zijn zeer moeilijk te registreren.
Uw verkoper moet zorgen voor een NL model of dit achteraf regelen als het niet lukte, hij bood deze actie aan dus moet er voor zorgen dat het ook mogelijk is.
Aktie loopt van 29-08-2011 t/m 2-10-2011 (factuurdatum) inzenddatum eindigd 17-10-2011 toen moest het binnen zijn je had dus 2 weken de tijd om in te zenden.Netjes geregistreerd alles was duidelijk op 14 oktober (actie loopt tot 17 okt 2011)
Je moet hem registreren aanwijzingen volgen en orginele streepjescode en antwoord mail opsturen en die moet voor 17 oktober daar ontvangen zijn(bij firma die die aktie verzorgd voor Samsung).
Dus als u 14 oktober(vrijdag) de boel geregistreerd hebt en toen pas zou hebben opgestuurd n.a.v. bevestigings mail was het nog maar de vraag of alles de 17e (maandag) binnen zou zijn gekomen. Lijkt me ook nog eens dat u de TV na 2 oktober gekocht heeft anders had u 2 weken eerder alles kunnen opsturen.
Ik heb hetzelfde gedaan bij Sony voor gratis DVD's ging ook op dezelfde wijze.
gr Henk
Weinig reactie van TS toch zelf maar een koude douche genomen TV na 2 oktober gekocht?
gr Henk
gr Henk